• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

:angel: @MaBr s fru FrBrs machoklocka seglade härmed upp på din önskelista (hon är lite hårig men det är insidan som räknas).
CVhOqq0.jpg
Haha verkligen!
Satt faktiskt precis och kikade på den där när jag letade runt, inte riktigt det jag hade i huvudet men vansinnigt läcker! 😍
Så, ja, önskelistan växte en post till 😂
 
Skit i verkshöjd, i detta fallet är väl djupet viktigare!

(Snart raderad "höj nivån"...)
Precis, tur att den är ATM-testad också! 😜
Nu kanske vi pratar om olika saker men jag menar klockor ;)

Sen är min upplevelse kanske objektivt felaktig 😂 Men jag tycker att mörka klockor "försvinner" mer än ljusa. Upplever tex att en vit tavla ofta känns lite större än en svart, men jag är helt öppen för att det är jag som är konstig.
Haha visst är det så, det är bara jag och min barnsliga humor som ger oss tillkänna. 🙈 Hybridbandet var alltså inget vidare? Har funderat lite på att beställa ett men skippar nog det om det är styvt och jävligt.

Jag tycker i alla fall att det är väldigt kul att du vågar testa deras lite mer udda modeller och att vi får chansen att se dem "IRL" genom dina fantastiska bilder. Du får bjuda på ett lumeshot till kvällen! 🙂
Haha sant 😄
Vidhåller dock att en toolig dykare med glossig rosa tavla precis seglade upp ganska högt på önskelistan
Inte fullt så glossig kanske men mikropris utlovas! 😇
 
Precis, tur att den är ATM-testad också! 😜

Haha visst är det så, det är bara jag och min barnsliga humor som ger oss tillkänna. 🙈 Hybridbandet var alltså inget vidare? Har funderat lite på att beställa ett men skippar nog det om det är styvt och jävligt.

Jag tycker i alla fall att det är väldigt kul att du vågar testa deras lite mer udda modeller och att vi får chansen att se dem "IRL" genom dina fantastiska bilder. Du får bjuda på ett lumeshot till kvällen! 🙂

Inte fullt så glossig kanske men mikropris utlovas! 😇
Kvalitetsmässigt känns det faktiskt okej, jag har egentligen mest klagomål om den dåliga färgmatchningen. Känns redan som det börjar mjukna upp lite
 
:angel: @MaBr s fru FrBrs machoklocka seglade härmed upp på din önskelista (hon är lite hårig men det är insidan som räknas).
CVhOqq0.jpg

ebKAGlV.jpg
Det är bara vinterpälsen, den försvinner sen! 😅 För övrigt så är den där så jäkla läcker, speciellt med det vridringsinlägget. Synd bara att hon envisas med att köra den på länk så att jag inte kan låna den och dessutom så vägrar hon vitt gummit vilket är på gränsen till kriminellt! :rage:
 
Det är bara vinterpälsen, den försvinner sen! 😅 För övrigt så är den där så jäkla läcker, speciellt med det vridringsinlägget. Synd bara att hon envisas med att köra den på länk så att jag inte kan låna den och dessutom så vägrar hon vitt gummit vilket är på gränsen till kriminellt! :rage:
😂 Onda (höhö) människa, antar att det är mesh som gäller då?
Tycker fortfarande det är en av de bästa Squale gjort under senare år, kalla mig galen 🤷
 
😂 Onda (höhö) människa, antar att det är mesh som gäller då?
Tycker fortfarande det är en av de bästa Squale gjort under senare år, kalla mig galen 🤷
Humoooor! 😁 Ja, det är Squales originalmesh som jag tycker klär klockan väldigt bra för det blir mycket bling. Med det där vridringsinlägget så håller jag med, fantastisk klocka med en riktigt mysig tavla. Vridringsinlägget som satt på från början dock, nej tack! :wtf:
 
Humoooor! 😁 Ja, det är Squales originalmesh som jag tycker klär klockan väldigt bra för det blir mycket bling. Med det där vridringsinlägget så håller jag med, fantastisk klocka med en riktigt mysig tavla. Vridringsinlägget som satt på från början dock, nej tack! :wtf:
Just ja, hade fasen förträngt att den kom med annat vridringsinlägg.
Tror förresten @Glantzen sitter på originalinlägget om hon känner för att blinga till det ännu mer? 😁
 
Jag har det också... tycker inte det är så farligt.
Men beror väl lite på hur bred arm man har också.... här på dryga 18 cm.
20220111_143835.jpg

20220111_143839.jpg

20220111_143852.jpg
Finns ju med lite annat spänne ochså såg jag nu
 
Precis, tur att den är ATM-testad också! 😜

Haha visst är det så, det är bara jag och min barnsliga humor som ger oss tillkänna. 🙈 Hybridbandet var alltså inget vidare? Har funderat lite på att beställa ett men skippar nog det om det är styvt och jävligt.

Jag tycker i alla fall att det är väldigt kul att du vågar testa deras lite mer udda modeller och att vi får chansen att se dem "IRL" genom dina fantastiska bilder. Du får bjuda på ett lumeshot till kvällen! 🙂

Inte fullt så glossig kanske men mikropris utlovas! 😇
Mm jag har dräglat över den där ett tag får jag erkänna - sålde dock min doxa-like så sent som idag, är det ett argument för att köpa en ny per omgående eller att låta bli månne? 🤔 😂
 
Finns ju med lite annat spänne ochså såg jag nu

Fast hela den länken är klenare... passar inte på en Matic.

Skulle nog säga att det är mer preferens. Jag tänker att BOR är en vintage-inspirerad länk, så det hade räckt/passat bättre (i mitt tycke) med en pressed clasp eller en tunnare milled.

Jo BOR ja.... men Jubilee kan väl vara både vintage och lite modernare...
 
Tillbaka
Topp