Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av de här är 44 mm. Den andra påstås vara 42 mm. Gissa vilken.
De är grymt fina de där Geckota klockorna.Nytt in!
Härligt med fler Geckotas, måste vara en av de mest prisvärda klockorna där ute?!Nytt in!
Verkligen massa dinka för pengarna!Härligt med fler Geckotas, måste vara en av de mest prisvärda klockorna där ute?!
JeppKramade avtryckaren på en sån här igår. Aldrig testat Zelos innan. Är det fler som beställt?
Det var helrätt spec på den och den överlägset snyggaste dom gjort! Men jag tog en annan färg....
Snyggt! Svårt sugen på en svart sådan…Jag har ocå fått en ny klocka idag...
Väldigt många visare och knappar har den
Eller hur!!Verkligen massa dinka för pengarna!
Samma färg?
Nope... Saknar en fulllume i samlingen såSamma färg?
Valde mellan den och grönNope... Saknar en fulllume i samlingen så
En modell som överlevt i mer än 50 år, ser bra ut den där. Var väl Porsche- design som var först?Jag har ocå fått en ny klocka idag...
Väldigt många visare och knappar har den
En modell som överlevt i mer än 50 år, ser bra ut den där. Var väl Porsche- design som var först.
Hur är känslan på armen?
Guinand har olika färgsättningar och har varit sugen på deras blåa variant, Nordmeer, en längre tid.
Hur låter larmet? Vacker melodi eller skrällEn anan stor fördel med den grå, enligt mej, är att den har vit lume och markörer. Den svarta har sån beige fake-vintage lume... det gillar ju många iofs, men inte jag.
Hur låter larmet? Vacker melodi eller skräll