Före sju ?Dum i huvudet som man är går man upp före 7 för att titta på OS...
Kaffe och CW lyfter stämningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Före sju ?Dum i huvudet som man är går man upp före 7 för att titta på OS...
Kaffe och CW lyfter stämningen
Före sju ?
SkitmörktFasen vad mörkt det var på toan.
Skulle behövt en full lume tavla egentligen!Skitmörkt
Krya!Covid och mår skit.. men frun fixar lite glögg så inte allt för dåligt ändå..
Ang Sinn? Jag tycker Outdoor är mer prisvärd, reptålig, bättre armband. Resten är estetiskt, tyckte att den blanklackade tavlan med vita index gav FÖR skarp kontrast på 556i.Varför?
Jag har strax under 16cm men väldigt smala uppifrån. Jag tyckte den satt perfekt, det är förmodligen omöjligt att hitta en 39mmklocka som bärs mindre än outdoor:n med tanke på lug to lug.Vad har du för handledsmått?
Tror 39 bärs större än man tror?
Då blir nog 41 alldeles perfekt för migJag har strax under 16cm men väldigt smala uppifrån. Jag tyckte den satt perfekt, det är förmodligen omöjligt att hitta en 39mmklocka som bärs mindre än outdoor:n med tanke på lug to lug.
Fin, krya verkligen på dig!Jag fick min bruna Fitzroy i onsdags. Satte ett brunt Natoband på den. Älskar brunt. Inte precis allt brunt.
Jag har covid, trippelvaccinerad, men mår inte bra. Dricker gin och tonic.
Bara att ta en trasa.Fasen vad mörkt det var på toan.
Har du limmat den på armenBjuder på en blodbapelsin
Snott mina tatueringar har han gjort också!Har du limmat den på armen
Vilken tjyvrackare!Snott mina tatueringar har han gjort också!
Har du limmat den på armen
Snott mina tatueringar har han gjort också!
Hörrnu, försiktigt med min titel (jä**a gubb***el iofs).Bapelsin då, gubbjävel.