Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En annan prisklass men vem vet?Letar efter nån kronograf... gärna racing-inspirerad.
Har kollat på Dan Henry och Straton... Vad finns det mer för intressanta alternativ i bra prisklass?
Jag är lite nyfiken på dessaLetar efter nån kronograf... gärna racing-inspirerad.
Har kollat på Dan Henry och Straton... Vad finns det mer för intressanta alternativ i bra prisklass?
Dryden är rätt trevliga.Letar efter nån kronograf... gärna racing-inspirerad.
En annan prisklass men vem vet?
Skrapa en triss?
Hands-On With the Bravur Grand Tour Chronographs –
wornandwound.com
Jag är lite nyfiken på dessa
Watches
Browse our collection of hand picked watches. From classic vintage inspired design, to high quality modern day features all for a price that won't break the bankwww.watchgecko.com
Dryden är rätt trevliga.
Den var riktigt fin. Påminner lite om en jag har.Dryden är rätt trevliga.
Letar efter nån kronograf... gärna racing-inspirerad.
Prototipo, Roue eller Vratislavia?Ja.... lite dyr
Men det var reklam för zodiac grandrally på den sidan... den hade jag glömt...
Ja, den som är offwhite och grön
Den gula i såna fall... cool gul färg
Jodå.. kanske lite mkt dykare och lite lite Racing... men fina
Prototipo, Roue eller Vratislavia?
Försöker nog vara enklocksman med den här i mars. Hoppas jag inte tröttnar på den...
Jag hade näcken förra mars och tänkte att nu tröttnar jag på skiten men det blev tvärtom. Helt baklängesVore det smartast att sälja av störande objekt... som t.ex. Näcken...?
En ljudvall kanske?Letar efter nån kronograf... gärna racing-inspirerad.
Den var ny för mig. Snygg
Tror att de diskuterats tidigare men då med någon annan modell. De här var riktigt coola, och vettigt pris mtp swissHar vi snackat brittiska Isotope innan? Lite udda och kul som inte kostar skjortan
Isotope Watches is a passionate and independent brand based in England
With a fusion of innovative designs and time-honored techniques, Isotope Watches stands out in the industry. Stay up to date by subscribing to our newsletter and following us on Facebook, Instagram, YouTube, and X.isotopewatches.com
Aha, verkar som det är små volymer som gäller, typ 100 per modell. Aldrig hört talas om märket men gillart. Såg nån video där det nämndes att "Swiss Made" kommer ersättas med "Great Britain" på dom jag länkade. Vet inte om det har med Landeron-verket att göra som jag inte tror är så värst sjweitsiskt nuförtidenTror att de diskuterats tidigare men då med någon annan modell. De här var riktigt coola, och vettigt pris mtp swiss
Edit: hittade, även om det kanske inte var jättemycket diskussion https://klocksnack.se/threads/stora-tråden-om-mikromärken-och-andra-affordables.60202/post-3143764
Har vi snackat brittiska Isotope innan? Lite udda och kul som inte kostar skjortan
With a fusion of innovative designs and time-honored techniques, Isotope Watches stands out in the industry. Stay up to date by subscribing to our newsletter and following us on Facebook, Instagram, YouTube, and X.isotopewatches.com
Har vi snackat brittiska Isotope innan? Lite udda och kul som inte kostar skjortan