Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såja, grattis! Hur känns den?Vratislavia
TackSåja, grattis! Hur känns den?
Nej, fast riktigt festliga förutom att jag blev yr i skallen av komplikationernas utformningDu tar en gul va?
Cool Hunting GMT 0º Limited Edition
COOL HUNTING EDITION ISOTOPE + COOL HUNTING Collaborate on a Limited Edition of 100 GMT 0º to benefit refugees Imparting a bright yellow dial and colourful accent attributes on the GMT 0º, Josh Rubin, Co-founder and executive creative director of NYC-based independent publishing company COOL...isotopewatches.com
Va, är det pre-order igen? Förvirrande, ska inte ha nån ändå men ändå...Nya Borealis sintra...
Borealis Sintra Blue Sunray dial no date Miyota 90S5 automatic movement version AA
Buy Pre-Order: Borealis Sintra Blue Sunray dial no date Miyota 90S5 automatic movement version AA for only $249.50 at Borealis Watch Company!www.borealiswatch.com
Synd att den blå inte har datum...
Bra val! Min blir nog den här samtidigt som min drömklocka kommer titta på mig från nattduksbordetFörsöker nog vara enklocksman med den här i mars. Hoppas jag inte tröttnar på den...
Roue var ju riktigt finaPrototipo, Roue eller Vratislavia?
Grym! Kul du högg en grön med. Blir det OWG material?Vratislavia
OWG!? Vad är det för galenskap!?Grym! Kul du högg en grön med. Blir det OWG material?
Snackar du om, det gick väl hur bra som helst förra året? Klart du ska vara medBlir inget OWG för mig Fin sak men dyra terapisessioner efteråt för egen del
Cool.Har vi snackat brittiska Isotope innan? Lite udda och kul som inte kostar skjortan
Isotope Watches is a passionate and independent brand based in England
With a fusion of innovative designs and time-honored techniques, Isotope Watches stands out in the industry. Stay up to date by subscribing to our newsletter and following us on Facebook, Instagram, YouTube, and X.isotopewatches.com
hehe tack, men nu måste du nog ha blandat ihop mig med någon annanCool.
Liknar en del av dina Amphibia-byggen jag sett i rysstråden för länge sedan. Fast dina var ännu coolare!
Nya Borealis sintra...
Borealis Sintra Blue Sunray dial no date Miyota 90S5 automatic movement version AA
Buy Pre-Order: Borealis Sintra Blue Sunray dial no date Miyota 90S5 automatic movement version AA for only $249.50 at Borealis Watch Company!www.borealiswatch.com
Synd att den blå inte har datum...
Skulle inte tro det...hehe tack, men nu måste du nog ha blandat ihop mig med någon annan
Oj, hade nästan glömt bort dessa ...det verkar vara från en svunnen tid innan jag kom på att man kunde gå bananas på resten.Skulle inte tro det...
Känns de här igen?
Kunde inte låta bli att söka bakåt i rysstråden. Verkligen inga skapelser att skämmas över.
Alpinisten är ett grymt val med! Vilken är drömklockan på nattduksbordet?Bra val! Min blir nog den här samtidigt som min drömklocka kommer titta på mig från nattduksbordet
Njae. Jag tycker det är rätt så, extremt tråkigt faktiskt Har i alla fall testat två gånger. Kanske någon annan gång, vem vet.Snackar du om, det gick väl hur bra som helst förra året? Klart du ska vara med
Det ska vara roligt annars finns det absolut ingen poäng, helt rättNjae. Jag tycker det är rätt så, extremt tråkigt faktiskt Har i alla fall testat två gånger. Kanske någon annan gång, vem vet.
Det är SPB143 faktiskt. Har inte den största budgeten och 143an har jag älskat sen första bilden jag såg på den så den är på väg hem nu. Alpinisten fick jag i ett byte och tänker att jag kör hårt ut då jag älskar att ha dykare eller GMT:s så leker jag med bezeln hela tiden. Sen att det blev den gröna alpinisten och inte den vita eller grå gör det lite svårare för mig.Alpinisten är ett grymt val med! Vilken är drömklockan på nattduksbordet?
Ps. Inte snöstorm på västkusten utan mer
snöhagelsinferno. Kul...
Spb143 är superfin Jag har varit och klämt på den hos uris massa gånger. Grattis!Det är SPB143 faktiskt. Har inte den största budgeten och 143an har jag älskat sen första bilden jag såg på den så den är på väg hem nu. Alpinisten fick jag i ett byte och tänker att jag kör hårt ut då jag älskar att ha dykare eller GMT:s så leker jag med bezeln hela tiden. Sen att det blev den gröna alpinisten och inte den vita eller grå gör det lite svårare för mig.
Gillar din citizen med Riktigt trevlig. På min del av västkusten har det inte haglat dock
143:an är magisk! Grattis till den, körde förra mars med en sådan. Saknar den fortfarande.Det är SPB143 faktiskt. Har inte den största budgeten och 143an har jag älskat sen första bilden jag såg på den så den är på väg hem nu. Alpinisten fick jag i ett byte och tänker att jag kör hårt ut då jag älskar att ha dykare eller GMT:s så leker jag med bezeln hela tiden. Sen att det blev den gröna alpinisten och inte den vita eller grå gör det lite svårare för mig.
Gillar din citizen med Riktigt trevlig. På min del av västkusten har det inte haglat dock
TackarSpb143 är superfin Jag har varit och klämt på den hos uris massa gånger. Grattis!
Tackar! Hinner kanske köra den någon dag innan den hamnar åt sidan för utmaningen143:an är magisk! Grattis till den, körde förra mars med en sådan. Saknar den fortfarande.
Men då är ju inte säkert den kommer av igenTackar! Hinner kanske köra den någon dag innan den hamnar åt sidan för utmaningen
Jo men det är ju så. Känner mig inte alls upplagd för det i årDet ska vara roligt annars finns det absolut ingen poäng, helt rätt
Men lite kul hade vi allt förra året med vår egen insamling/projekt speziale osv?