• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Vratislavia 😎
IMG_20220221_171302_edit_555532163704293.jpg
 
Du tar en gul va? 😁
Nej, fast riktigt festliga förutom att jag blev yr i skallen av komplikationernas utformning 🥴
 
Har vi snackat brittiska Isotope innan? Lite udda och kul som inte kostar skjortan 🙂
272060426_139625905140872_4063691303859758757_n.jpg

271810902_234483342183140_8010216631473486083_n.jpg

Isotope-Hydrium.002.jpg

Cool.
Liknar en del av dina Amphibia-byggen jag sett i rysstråden för länge sedan. Fast dina var ännu coolare!👍
 
  • Love
Reactions: v0n
Alpinisten är ett grymt val med! Vilken är drömklockan på nattduksbordet?

Ps. Inte snöstorm på västkusten utan mer
snöhagelsinferno. Kul...
PXL_20220221_130753777.jpg
Det är SPB143 faktiskt. Har inte den största budgeten och 143an har jag älskat sen första bilden jag såg på den så den är på väg hem nu. Alpinisten fick jag i ett byte och tänker att jag kör hårt ut då jag älskar att ha dykare eller GMT:s så leker jag med bezeln hela tiden. Sen att det blev den gröna alpinisten och inte den vita eller grå gör det lite svårare för mig.

Gillar din citizen med 😍 Riktigt trevlig. På min del av västkusten har det inte haglat dock 😂😇
 
Det är SPB143 faktiskt. Har inte den största budgeten och 143an har jag älskat sen första bilden jag såg på den så den är på väg hem nu. Alpinisten fick jag i ett byte och tänker att jag kör hårt ut då jag älskar att ha dykare eller GMT:s så leker jag med bezeln hela tiden. Sen att det blev den gröna alpinisten och inte den vita eller grå gör det lite svårare för mig.

Gillar din citizen med 😍 Riktigt trevlig. På min del av västkusten har det inte haglat dock 😂😇
Spb143 är superfin👌 Jag har varit och klämt på den hos uris massa gånger. Grattis!😊
 
Det är SPB143 faktiskt. Har inte den största budgeten och 143an har jag älskat sen första bilden jag såg på den så den är på väg hem nu. Alpinisten fick jag i ett byte och tänker att jag kör hårt ut då jag älskar att ha dykare eller GMT:s så leker jag med bezeln hela tiden. Sen att det blev den gröna alpinisten och inte den vita eller grå gör det lite svårare för mig.

Gillar din citizen med 😍 Riktigt trevlig. På min del av västkusten har det inte haglat dock 😂😇
143:an är magisk! Grattis till den, körde förra mars med en sådan. Saknar den fortfarande.
 
Tillbaka
Topp