• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kommer lite nytt från OVD, UW Watches via kickstarter i slutet av april. https://www.kickstarter.com/projects/uw-underwater/825827535?ref=zhqv7j&token=626457fe


OVD.png


ovdUX3.png

ovdux4.png
Å ena sidan måste man applådera när folk nytänker kring visare och index istället för att köra samma gamla eller kopiera. Å andra sidan blev det inge lyckat alls i detta fallet.
 
  • Like
Reactions: v0n
Älskar loggan, men så är typ denna logga bland de bästa jag haft iof så min smak ligger nog däromkring 🙈
74859A96-819D-4BE5-B56D-15A8C1176BEF.jpeg
Också en grym klocka 👍 Tänkte precis på denna logga när jag såg bläckfiskloggan och har samma tanke om denna. Man kan få för sig något bara och så har man svårt att släppa det. Har för mig att jag sett en manet också. Jag har däremot inget emot Formex logga som många andra tycker är en disaster. Så det säger väl mer att det är jag som har konstig smak :).
 
Tillbaka
Topp