Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Häller med du. Har vansinnigt svårt för djurloggor överlag med undantag haj då förståsOckså en grym klocka Tänkte precis på denna logga när jag såg bläckfiskloggan och har samma tanke om denna. Man kan få för sig något bara och så har man svårt att släppa det. Har för mig att jag sett en manet också. Jag har däremot inget emot Formex logga som många andra tycker är en disaster. Så det säger väl mer att det är jag som har konstig smak .
Från den gamla goda tidenHäller med du. Har vansinnigt svårt för djurloggor överlag med undantag haj då förstås
Property of @Björn Boett
Hur det gick? Så vitt jag vet fortsätter de att "göra sin grej" dricka öl och bränna runt med diverse motordrivna fordon och såklart, kränga en och annan klocka. Skriv i den tråden i stället. Jag ska precis lägga ut ett fin-fint tips där.Jag läste tråden om Tidlös klockor, ingen som vet hur det gick för dom?
Vad är det för band?Asså, den här är ju riktigt bra!
Lördag och lite sent F1kval tittande. Jag gillar bara Ferraribilaar!
SnyggtCirkeln är sluten då Squale Matic med all dessa vintage DNA sitter på ett vintage Tropic.
Tack!
Funkar riktigt bra!Tack!
Har ju mest vintage och köpte detta NOS vintage Tropic till en annan klocka men kom på att det borde ju funka till modern Squale med så….
Äh! mot ett bud jag inte kan motstå kan den nog bli din ska du se finns någon på ebay samt c24 ocksåTrist att den där är slutsåld sen länge. Den är så jäkla bra!
Nu börjar jag längta lite smått till april.