Vänta nu, har du fått tag på en redan?PRX 35mm är riktigt mumma. Hoppas den kommer som automat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vänta nu, har du fått tag på en redan?PRX 35mm är riktigt mumma. Hoppas den kommer som automat.
Börjar komma ut till handlarna nu.. kunde dock inte bestämma mig för färg. Om du är intresserad PMa så kan jag kolla om de finns kvar.Vänta nu, har du fått tag på en redan?
Aha! Kan kolla med ADs i min människoby, schysst av dig hursomhelstBörjar komma ut till handlarna nu.. kunde dock inte bestämma mig för färg. Om du är intresserad PMa så kan jag kolla om de finns kvar.
Fanns även den silvriga med rosévisare och index men den var lite för feminin. Tror det förmodligen kommer bli den isblå för min del. Den gröna var riktigt trevlig och eg. den jag fastnade för först men isblå kändes mer sommar Skulle dock även vilja se den blåa innan jag beslutar mig. Tror den kan bli riktigt bra också. Verkligen ett trevligt släpp den blåa och guld hade inte kommit än.Aha! Kan kolla med ADs i min människoby, schysst av dig hursomhelst
Trodde på förhand den isblå hade varit min grej, men den gröna såg ju grymt snärtig ut också. Dessa du velade mellan?
Det är något speciellt med den urtavlanJag håller på att sälja min Halios Universa pastel, men när jag bläddrar genom arkivet och ser dessa bilder börjar jag ändra mig rejält.
Det är svårt det här med klockor.
Vad listar dom i handeln?Börjar komma ut till handlarna nu.. kunde dock inte bestämma mig för färg. Om du är intresserad PMa så kan jag kolla om de finns kvar.
Nåt billigt men förvånansvärt bra canvas jag hittade på nån site. Kan se om jag hittar beställningen..Vad är det för band?
3750kr. Samma som 40mm tror jag?Vad listar dom i handeln?
Det ska stämma, guldvarianten ca 1000kr dyrare3750kr. Samma som 40mm tror jag?
Hittade det. @IslayVad är det för band?
Bytte sedan spännet till ett Zulu i brons..Hittade det.
Canvas Quick - grön - Watchwear.se
Canvas band med bandstift av "quick release"-typ där verktyg inte krävs för byte av band. Bredd: 20mm / 22mm Längd: 75mm + 120mm / 75mm + 125mm Bredd vid spänne: 20mm / 22mmwatchwear.se
Tack!Hittade det. @Islay
Canvas Quick - grön - Watchwear.se
Canvas band med bandstift av "quick release"-typ där verktyg inte krävs för byte av band. Bredd: 20mm / 22mm Längd: 75mm + 120mm / 75mm + 125mm Bredd vid spänne: 20mm / 22mmwatchwear.se
Köp! Timex är tufftTimex tw2t10700 ur deras mk1 kollektion. Aluminium och oklart quartzverk.
Tror den är på väg bort, men såg ut att finnas ett par kvar hos vissa återförsäljare.
Är det pengar i sjön eller är den tillräckligt charmig? Ge mig lite råd nu!
Det är något speciellt med den urtavlan
Låter definitivt som något värt att vänta påDom är trevliga. Såg att dom släpper en ny batch inom kort, andra kvartalet om jag förstod det rätt .
Hoppas det. Dock skrev Jason för ett tag sedan ”sorry for the confusion but we are still many months away from completion of the next series. The mailing list hasn't been opened up yet.” Seaforth skulle komma ut under Q1 men har inte hört några uppdateringar på ett tag. @Baramats har du någon inside-info?Dom är trevliga. Såg att dom släpper en ny batch inom kort, andra kvartalet om jag förstod det rätt .
Nu står det Q2 på Sea4th, FW2 och Uni2. Bra för plånboken och min planeringHoppas det. Dock skrev Jason för ett tag sedan ”sorry for the confusion but we are still many months away from completion of the next series. The mailing list hasn't been opened up yet.” Seaforth skulle komma ut under Q1 men har inte hört några uppdateringar på ett tag. @Baramats har du någon inside-info?
Haha, typsikt. Hur länge väntade vi på första Uni, typ 2 år? Jason gör nog de bästa klockorna för pengarna men att lita på hans deadlines är något man sällan kan.Nu står det Q2 på Sea4th, FW2 och Uni2. Bra för plånboken och min planering
Såg det i morse via Halios Forum/FAQ
Haha, typsikt. Hur länge väntade vi på första Uni, typ 2 år? Jason gör nog de bästa klockorna för pengarna men att lita på hans deadlines är något man sällan kan.
Är lite sugen va ligger dom på nya?Dom är trevliga. Såg att dom släpper en ny batch inom kort, andra kvartalet om jag förstod det rätt .
Du får räkna på timpriset för att stalka releaseinfo och alla F5 som vi köpare höll på med i 2 år. 13000 är helt plötsligt billigt.Är din Halios på K&S nån specialmodell eller limiterad version?
13 k låter mkt... går de inte för typ 7 nya?
8500/0 dvs ovärderliga. Noll för att det inte finns några nya att köpa.Är lite sugen va ligger dom på nya?
Du får räkna på timpriset för att stalka releaseinfo och alla F5 som vi köpare höll på med i 2 år. 13000 är helt plötsligt billigt.
Runt 7000 spännÄr lite sugen va ligger dom på nya?
Tror det såldes 8 st i Europa. Är inte limiterad men kommer inte komma ut mer. Den kommer som sagt en version 2 någongång under 2022. Just denna pastelblåa färgen släpptes som en ”trial run” på c.a 100st tavlor om jag inte missminner mig. Priset ligger högre än vad de övriga färgerna gått för.Är din Halios på K&S nån specialmodell eller limiterad version?
13 k låter mkt... går de inte för typ 7 nya?