Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På siten benämner de sig själva som två holländare, men kontaktadressen är i Stockholm och bolaget är ett svenskt ABVadå? Är Maen svenskar? Hade jag inte en aning om
Såja!!! Den har jag trånat efter rejält grattis ser kanon ut fler bilder önskasOch här kommer en liten paketöppning från mig
Mer bilder kommer när den är avplastad
Oh! Den vinröda... . Rent allmänt sugen på en mikro med vinrött bezel eller urtavla .Jag gillar modellen över lag då den är trogen sin originaldesign från 1963. Jag röstade dock på två andra färgkombos, tyckte att dem dressade upp klockan lite istället för dem lite mer sportiga coke/pepsi/batman alternativen Tror inte att jag sett en brun/svart eller en vinröd GMT innan. Den vinröda verkar ju dessutom få lite "gilt" också
Riktigt, riktigt fin, gillar den. Grattis.Och här kommer en liten paketöppning från mig
Får hoppas att fler tycker som jag då Tror att de hade åtta färgkombos och tre olika bezels att rösta på.Oh! Den vinröda... . Rent allmänt sugen på en mikro med vinrött bezel eller urtavla .
Väldigt trevlig, grattisOch här kommer en liten paketöppning från mig
Och där kom en till klocka jag är sjukt sugen på, min avundsjuka är på topp idag :-(Och här kommer en liten paketöppning från mig
Yes! Underbart! Grattis till en fantastisk klocka! Det börjar bli en hel del Squale 1545 GMT här nu. Riktigt kul!Och här kommer en liten paketöppning från mig
Kul att fler och fler av denna dyker upp på forumet. Fantastisk klocka. Kanske den bästa jag har?Och här kommer en liten paketöppning från mig
Om jag inte har fel för mig så var du väl först ut på forumet med en Tropic. Du har väl haft din ett bra tag nu?Kul att fler och fler av denna dyker upp på forumet. Fantastisk klocka. Kanske den bästa jag har?
Min hälsar med en gammal bild!
Grattis! Så snygg. Man blir sugen .Och här kommer en liten paketöppning från mig
Jag tor att du kan ha rätt, har för mig att jag införskaffade denna fantastiska pjäs så tidigt som våren 2017.Om jag inte har fel för mig så var du väl först ut på forumet med en Tropic. Du har väl haft din ett bra tag nu?
Kul att höra!Tack alla, tycker den är fasansfullt läcker!!
Blir och justera armbandet under morgondagen. Fick med ett schysst nato med så kanske kör det på min Helm Vanuatu supernöjd!!!
Stort tack till alla önskar jag gjort en mer strukturerad unboxing med sektioner av öppningen. Men dessvärre skar jag mig mitt i allt
Allt gott bjuder på några sista innan schlaffen, ska bli kul att äntligen få hänga med er i klubben
S
Åhhh den är så braKul att fler och fler av denna dyker upp på forumet. Fantastisk klocka. Kanske den bästa jag har?
Min hälsar med en gammal bild!
Så snyggtVar tvungen att gå och ta på min nu bara för det!
Så bra på det bandet!!(Och alla andra band också för den delen) Som att det nästan var gjort enbart till den klockanVar tvungen att gå och ta på min nu bara för det!
Tack! Ja, man skulle nästan kunna tro att det var en specialbeställning...Så bra på det bandet!!(Och alla andra band också för den delen) Som att det nästan var gjort enbart till den klockan
Svensk-holländskt, till och med.Vadå? Är Maen svenskar? Hade jag inte en aning om
Även när James från tgn skrev om dom så refererade han till dom som svenskar.På siten benämner de sig själva som två holländare, men kontaktadressen är i Stockholm och bolaget är ett svenskt AB
Riktigt trevlig vad finns det för micro-modeller ute som är utan crown guards? Gillar verkligen klassiska vintage-looken.Bidrar med Borren!!
Maen är holländska för måne.Även när James från tgn skrev om dom så refererade han till dom som svenskar.
Kan det vara om en omskrivning av "män"?
Haha. Jaha där ser man. Inget svenskt med dom alls då?Maen är holländska för måne.
Obris Morgan har några (dykar) modeller explorer, nautilus (brons), CW c65 är ju retro i stilen och saknar kronskydd.Riktigt trevlig vad finns det för micro-modeller ute som är utan crown guards? Gillar verkligen klassiska vintage-looken.
Har fått för mig att det är en svensk och en holländare. Svenskt företag i alla fall.Haha. Jaha där ser man. Inget svenskt med dom alls då?
Riktigt trevlig vad finns det för micro-modeller ute som är utan crown guards? Gillar verkligen klassiska vintage-looken.
Glöm inte Traska Freediver! Här är en bild på frugans.Obris Morgan har några (dykar) modeller explorer, nautilus (brons), CW c65 är ju retro i stilen och saknar kronskydd.