Ah 21mm...bästa bandbreddsmåttet i stadaJa, smalnar från 21mm ned till typ 19mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah 21mm...bästa bandbreddsmåttet i stadaJa, smalnar från 21mm ned till typ 19mm
Nästan lika bra som 19mm.Ah 21mm...bästa bandbreddsmåttet i stada
Verkligen! Man har alltid dussintals 21mm-band hemma.Ah 21mm...bästa bandbreddsmåttet i stada
På tal om konstig bandbredd. Ser inte den här ut att ha typ 12mm mellan luggarna?
Synd, den är väldigt snygg i övrigt.På tal om konstig bandbredd. Ser inte den här ut att ha typ 12mm mellan luggarna?
41mm dykarur med 16mm bandbredd, rimligt.På tal om konstig bandbredd. Ser inte den här ut att ha typ 12mm mellan luggarna?
Jo, men där tycker jag faktiskt det gärna får vara det med tanke på originalet...På tal om konstig bandbredd. Ser inte den här ut att ha typ 12mm mellan luggarna?
Jo, men där tycker jag faktiskt det gärna får vara det med tanke på originalet...
Pest eller kolera, jag föredrar pest tror jag även om båda är ganska störiga
Visst är det annorlunda med en gilt relief dial!
Lite korta kommentarer till frukosten
Som @RicVin säger är den välbyggd, dock lite åt stridsvagnshållet, ingen sportbil direkt
Det har ju varit en grym utveckling med tanke på design, konstruktion och kvalitet senare åren i mikrovärlden,
Om jag skall jämföra med nåt vill det vara förrförra generationen Zelos Hammerhead,
Lite av samma supersolida känsla, samt riktig bra finish, särskild priset beaktat.
Tavlan är supersnygg!
Låset är enklare med tunn plåt och ingen mikrojustering. Inte helt på nivå med t.ex. nyare Zelos med flera.
Bra känsla i vridringen, ´Distinkt men utan den "äckliga" metall mot metallkänslen som ville skickat ut den på k&s igen
Inte CW/Squale klass men helt ok som sagt. Och en helt annan prisklass också såklart.
Den kommer nog hänga kvar ett tag, garanterad över sommaren i alla fall
Ser ju fortfarande hemskt ut och det känns osannolikt att det skulle vara bekvämt, speciellt på nato.Jo, men där tycker jag faktiskt det gärna får vara det med tanke på originalet...
Ska fan försöka klämma och känna nån dag, såg att Magnussons i människobyn har den inne. Tycker det är lite charmigt faktiskt men det är klart det är ovant för ögat.Ser ju fortfarande hemskt ut och det känns osannolikt att det skulle vara bekvämt, speciellt på nato.
Fick paket så det blev ett byte. Denna antingen hatar eller älskar man. Attityd har den iallafall och en kilometerdykare har iallafall jag svårt att ogilla.
Tänker bara på hur D1 Milano's militaryish klocka satt på armen och den är 40mm med 18mm bandbredd. Balansen var helt off på armen även om det såg snyggt ut.Ska fan försöka klämma och känna nån dag, såg att Magnussons i människobyn har den inne. Tycker det är lite charmigt faktiskt men det är klart det är ovant för ögat.
Tror fanboyzen hade skrikit lika högt om man hade kört på "moderna" mått
Fick paket så det blev ett byte. Denna antingen hatar eller älskar man. Attityd har den iallafall och en kilometerdykare har iallafall jag svårt att ogilla.
Dammade av en lådvärmare.
Nytt i lådan, Boldr Gmt. Måste byta batteri men i övrigt många rätt som blästrad boett, liten färgklick på gmtvisaren och modest storlek
Hur stor?
Hur stor?
42 tror jag om det är min gamlaRunt ~40mm