42 tror jag om det är min gamla
Den är ganska kul då siffrorna på 24h skalan är lumade fastän de är svarta i dagsljus
Stämmer, kollade spec. Tycker dock den upplevs mindre. Se där, visste jag inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
42 tror jag om det är min gamla
Den är ganska kul då siffrorna på 24h skalan är lumade fastän de är svarta i dagsljus
Jo, den bärs mindre helt klartStämmer, kollade spec. Tycker dock den upplevs mindre. Se där, visste jag inte
Jag gillar verkligen den där tidmätaren men länken är usel.Fick paket så det blev ett byte. Denna antingen hatar eller älskar man. Attityd har den iallafall och en kilometerdykare har iallafall jag svårt att ogilla.
StentuffFick paket så det blev ett byte. Denna antingen hatar eller älskar man. Attityd har den iallafall och en kilometerdykare har iallafall jag svårt att ogilla.
Cool färg på den!Har aldrig suttit och stirrat på klockan så mycket som jag gör med denna. Bra grejer...
Ja där har de lyckats bra. Grymma index medCool färg på den!
Ajjamän, magisk Ron Jeremy-känsla på bandet, dessutom ribbat för högsta njutning.CNS ribbed nato? Styvare nato får man leta efter. Ron Jeremys dase framstår som mjuk i jämförelse...
Jäklar asså, måste klicka hem en sån där!Ajjamän, magisk Ron Jeremy-känsla på bandet, dessutom ribbat för högsta njutning.
Idag är det polskt som gäller!
Blev det något svar? Jag hittar inget. Av någon anledning får jag upp reklam för dessa och tycker de är supersnygga. Men jag kan inte avgöra om det är kvalitet.Hej alla!
Sprang på märket Kuoe som grundades i Kyoto, Japan 2020. Tyckte deras modell Old Smith 90-002 såg intressant ut, och faller in på 35mm.
Något ni kunnat tänka er köpa?
OLD SMITH / 90-002 | KUOE / ENGLISH
www.kuoe-en.com
”
KUOE is a watch brand that was established in the historic Japanese city of Kyoto in 2020.
The brand was created with the vision of appealing a classic design from Kyoto to the world.
We want people from around the world to enjoy high-quality classic watches made in Japan.”
Riktigt fin kombo!Hemel på Erika's idag. Blev en ganska trevlig kombo
Inga svar. Längesen jag kollade på dessa, men kvalitén ska vara rätt bra. Brister i lume, men det finns en charm i märket, Japan, Kyoto och välarbetade klockor. Så inget skräp från Ali. Gick in och kollade precis, för $40 så kan man uppgradera till ''Upgrade Dial and Hands with Super-Luminova'' samt safir. Gjorde det genast mer intressant för mig nu, fast jag nog hade nöjt med mig uppgraderade tavlan då jag vill ha min lume!Blev det något svar? Jag hittar inget. Av någon anledning får jag upp reklam för dessa och tycker de är supersnygga. Men jag kan inte avgöra om det är kvalitet.
Mäktigt ”rutmönster” på urtavlanDagens härmapa
Tack! Då tar mig mig en titt på youtube. Jag gillar också lume.Inga svar. Längesen jag kollade på dessa, men kvalitén ska vara rätt bra. Brister i lume, men det finns en charm i märket, Japan, Kyoto och välarbetade klockor. Så inget skräp från Ali. Gick in och kollade precis, för $40 så kan man uppgradera till ''Upgrade Dial and Hands with Super-Luminova'' samt safir. Gjorde det genast mer intressant för mig nu, fast jag nog hade nöjt med mig uppgraderade tavlan då jag vill ha min lume!
Men som sagt, ett tag sen jag kikade sist. Ska finnas några ej sponsrade videor på youtube!
Fanboy, fanboy u can call me fanboyFick hem en Shogun idag
Är du bara här för punschiga one-liners?AR coating has left the chat...
Jag kollar på era bilder också. Punschiga one-liners är väl min lott i livet helt enkelt.Är du bara här för punschiga one-liners?
Jahapp, har du någon klocka på dig idag så du kan visa hur bra bilder du tar?Jag kollar på era bilder också. Punschiga one-liners är väl min lott i livet helt enkelt.
Nä enligt dig ska det va lite uddaFanboy, fanboy u can call me fanboy
Jag har aldrig haft nån, blir inte klok på formspråket ärligt talat. Är den bra eller?