• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Stämmer, kollade spec. Tycker dock den upplevs mindre. Se där, visste jag inte 😎
Jo, den bärs mindre helt klart :)
F930132E-7B67-4F05-8543-F2A4FD5A7071.JPEG


7D9F924F-5EF3-49AA-AAD2-B0EA69878305.JPEG
 
Hej alla!

Sprang på märket Kuoe som grundades i Kyoto, Japan 2020. Tyckte deras modell Old Smith 90-002 såg intressant ut, och faller in på 35mm.

Något ni kunnat tänka er köpa?



KUOE is a watch brand that was established in the historic Japanese city of Kyoto in 2020.​

The brand was created with the vision of appealing a classic design from Kyoto to the world.​

We want people from around the world to enjoy high-quality classic watches made in Japan.”​




B6212215-DF47-43C6-8099-D4A3FE783641.jpeg
Blev det något svar? Jag hittar inget. Av någon anledning får jag upp reklam för dessa och tycker de är supersnygga. Men jag kan inte avgöra om det är kvalitet.
 
Blev det något svar? Jag hittar inget. Av någon anledning får jag upp reklam för dessa och tycker de är supersnygga. Men jag kan inte avgöra om det är kvalitet.
Inga svar. Längesen jag kollade på dessa, men kvalitén ska vara rätt bra. Brister i lume, men det finns en charm i märket, Japan, Kyoto och välarbetade klockor. Så inget skräp från Ali. Gick in och kollade precis, för $40 så kan man uppgradera till ''Upgrade Dial and Hands with Super-Luminova'' samt safir. Gjorde det genast mer intressant för mig nu, fast jag nog hade nöjt med mig uppgraderade tavlan då jag vill ha min lume!

Men som sagt, ett tag sen jag kikade sist. Ska finnas några ej sponsrade videor på youtube!
 
Inga svar. Längesen jag kollade på dessa, men kvalitén ska vara rätt bra. Brister i lume, men det finns en charm i märket, Japan, Kyoto och välarbetade klockor. Så inget skräp från Ali. Gick in och kollade precis, för $40 så kan man uppgradera till ''Upgrade Dial and Hands with Super-Luminova'' samt safir. Gjorde det genast mer intressant för mig nu, fast jag nog hade nöjt med mig uppgraderade tavlan då jag vill ha min lume!

Men som sagt, ett tag sen jag kikade sist. Ska finnas några ej sponsrade videor på youtube!
Tack! Då tar mig mig en titt på youtube. Jag gillar också lume😃.
 
Tillbaka
Topp