• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Södra Svealand kallas väl Österlen uppe i Norrland? (Norrland= allt norr om Osby)
Tycker vi kör GTG på det "riktiga" Österlen (=söder om väg 9) :)
V.26 kommer jag och badar naken i poolen 😘.
Affordable för topic
DSC_0250.jpg
 
Mekar cykel inför imorgon och fotar klocka för att hålla humöret uppe.

Det är nog lätt att fota om man kan. Provade att tejpa papper framför lampan. Bättre. Har börjat få koll på vitbalans med. Är inte vän med fokuseringen ännu men det kommer väl😊
2022_0409_21432800~2.jpg
 
Mekar cykel inför imorgon och fotar klocka för att hålla humöret uppe.

Det är nog lätt att fota om man kan. Provade att tejpa papper framför lampan. Bättre. Har börjat få koll på vitbalans med. Är inte vän med fokuseringen ännu men det kommer väl😊
2022_0409_21432800~2.jpg
Ja… allt är lätt om man kan det.

Minns ett radioprogram jag hörde i min ungdom. Det var möjligtvis ’Hårdrock’ med P Fontander. Hursomhelst så spelades en låt med Yngwie och mitt inne i låten så kom Yngve själv och inflikade diverse lustigheter (på svenska naturligtvis) en av dessa var
-Det här solot har jag lärt mig av Nisse Njursten.
En annan var
-Det här är som att hyvla ost !

Summa summarium som sagt:
Allt är lätt när man väl kan det 😃

Godnatt gubbar !

Edit: ”Rockbox” hette Pär’s radioprogram .
 
Senast ändrad:
Ja… allt är lätt om man kan det.

Minns ett radioprogram jag hörde i min ungdom. Det var möjligtvis ’Hårdrock’ med P Fontander. Hursomhelst så spelades en låt med Yngwie och mitt inne i låten så kom Yngve själv och inflikade diverse lustigheter (på svenska naturligtvis) en av dessa var
-Det här solot har jag lärt mig av Nisse Njursten.
En annan var
-Det här är som att hyvla ost !

Summa summarium som sagt:
Allt är lätt när man väl kan det 😃

Godnatt gubbar !

Edit: ”Rockbox” hette Pär’s radioprogram .
Godnatt!

Jag var på workshop med Yngwie en gång. Han kedjerökte och spelade med ciggen klämd mellan två strängar i gittarhuvudet🤘
Roligast var historien om hur swatstyrkan bröt sig i hans sovrum. "Dom skriker freeze motherfucker och då säger jag liksom what the fuck..."

Yngwie med vräkig klocka. Nog inte mikro...
Yngwie-Malmsteen.jpg
 
Godnatt!

Jag var på workshop med Yngwie en gång. Han kedjerökte och spelade med ciggen klämd mellan två strängar i gittarhuvudet🤘
Roligast var historien om hur swatstyrkan bröt sig i hans sovrum. "Dom skriker freeze motherfucker och då säger jag liksom what the fuck..."

Yngwie med vräkig klocka. Nog inte mikro...
Yngwie-Malmsteen.jpg
Undrar just hur många Rolex han äger idag, och hur många Strator.
 
Har iofs redan gjort det.
Sååå 2020 med andra ord,
Fast ingen GTG, jag var ensam (frånsätt en något fundersam fru....)
Till och med en Vonstok med i badet :)

1649579277602.png
GTG med sig själv är fan bäst!
"Är den vattentät" körs med fördel med andras klockor tycker jag, bonuspoäng om själva ägaren inte är närvarande 🥳

Dagens blå kameleont som mystiskt skiftar nyanser trots avsaknad av sunburst/bling
uaGYi9R.jpg
 
Tillbaka
Topp