V.26 kommer jag och badar naken i poolen .Södra Svealand kallas väl Österlen uppe i Norrland? (Norrland= allt norr om Osby)
Tycker vi kör GTG på det "riktiga" Österlen (=söder om väg 9)
Affordable för topic
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
V.26 kommer jag och badar naken i poolen .Södra Svealand kallas väl Österlen uppe i Norrland? (Norrland= allt norr om Osby)
Haha, nejdå, inget sånt. Han gillade kombinationen med det vita gummit och frågade inte ens vad den kostade så 10/10 på honom!Oj, fett! Ja, om det nu inte är en sån där samma sort som alltid ska fråga vad klockan kostar, "VA TUSEN SPÄNN för en klocka"!?
...oftast stirrandes ner i sin nya smartphone för typ 20k då förstås
Ja… allt är lätt om man kan det.Mekar cykel inför imorgon och fotar klocka för att hålla humöret uppe.
Det är nog lätt att fota om man kan. Provade att tejpa papper framför lampan. Bättre. Har börjat få koll på vitbalans med. Är inte vän med fokuseringen ännu men det kommer väl
Godnatt!Ja… allt är lätt om man kan det.
Minns ett radioprogram jag hörde i min ungdom. Det var möjligtvis ’Hårdrock’ med P Fontander. Hursomhelst så spelades en låt med Yngwie och mitt inne i låten så kom Yngve själv och inflikade diverse lustigheter (på svenska naturligtvis) en av dessa var
-Det här solot har jag lärt mig av Nisse Njursten.
En annan var
-Det här är som att hyvla ost !
Summa summarium som sagt:
Allt är lätt när man väl kan det
Godnatt gubbar !
Edit: ”Rockbox” hette Pär’s radioprogram .
Undrar just hur många Rolex han äger idag, och hur många Strator.Godnatt!
Jag var på workshop med Yngwie en gång. Han kedjerökte och spelade med ciggen klämd mellan två strängar i gittarhuvudet
Roligast var historien om hur swatstyrkan bröt sig i hans sovrum. "Dom skriker freeze motherfucker och då säger jag liksom what the fuck..."
Yngwie med vräkig klocka. Nog inte mikro...
Södra Sverige är ju Skåne
Södra Svealand kallas väl Österlen uppe i Norrland? (Norrland= allt norr om Osby)
Vems pool är djupast? Tänker att vi skulle kunna köra klassikern "är den vattentät" när det ändå är GTGJag kommer
Vems pool är djupast? Tänker att vi skulle kunna köra klassikern "är den vattentät" när det ändå är GTG
Vems pool är djupast? Tänker att vi skulle kunna köra klassikern "är den vattentät" när det ändå är GTG
Räknar inte med nåt annat...med betongskorRäcker inte poolen till kan vi säkert slänga dig i sjön
Word! Polcirkeln går vid hallandsåsen.Precis, och resten är Norrland .
~Ståplats i Nybroviken, bland de andra vajande likenRäknar inte med nåt annat...med betongskor
Vars går poolcirkeln då?Word! Polcirkeln går vid hallandsåsen.
Mocca master brukar vara snabba?Kom igen då! Brygg!
Blixtsnabba, men ändå inte tillräckligt snabb idag!Mocca master brukar vara snabba?
Tja, vet ej? Lund/Dalby? Throwback till varmare dagar i pool!Vars går poolcirkeln då?
GTG med sig själv är fan bäst!Har iofs redan gjort det.
Sååå 2020 med andra ord,
Fast ingen GTG, jag var ensam (frånsätt en något fundersam fru....)
Till och med en Vonstok med i badet