• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Så då va länken kortad 🙂
B0299643-8949-4FCC-94D6-4CE1A5D6FA11.jpeg
 
Jag diggar den. 👍🏼
Symmetrin är så galet fin, för en gång skull med datumfönster som höjer utseendet. Kanske aningen topptung för mig som inte är van vid mekaniska dykarur men sitter ändå lagom på min mellanstora handled.
Grymt. Ganska fränt med sekundvisaren som liksom täcker datumfönstret när den sveper förbi, små nördiga smådetaljer vinner alltid i min bok 🤌🏼
 
Grymt. Ganska fränt med sekundvisaren som liksom täcker datumfönstret när den sveper förbi, små nördiga smådetaljer vinner alltid i min bok 🤌🏼
Jo det är många detaljer i symetrin på klockan som man upptäcker eftersom. Att jag fyndade den på KS gjorde inte saken sämre. Gillar verkligen att den inte är någon kopia heller eller så uppenbart starkt inspirerad av en annan modell vad jag vet åtminstone.
 
Jo det är många detaljer i symetrin på klockan som man upptäcker eftersom. Att jag fyndade den på KS gjorde inte saken sämre. Gillar verkligen att den inte är någon kopia heller eller så uppenbart starkt inspirerad av en annan modell vad jag vet åtminstone.
Direnzo har hittat rätt och det alltid roligare med eget språk, håller med.
@Master J har en superfin Mondial som också ser spännande ut. få la se om jag också får tummen ur så småningom. För mycket klockor för lite tid 🥴
 
Tillbaka
Topp