Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är Bottas med i år ?Dagens affordable. Den ständige följeslagaren på raceday (när det inte är owgm).
Är Bottas med i år ?
Yes, kör för alfa RomeoÄr Bottas med i år ?
Kalsongmannen experimenterar!I brist på pool testar jag Direnzon med otempererat vättervatten. 200 m verkar palla trycket för ett lokalt kallbadsvattenfall.
Jag diggar den.Kalsongmannen experimenterar!
Gillar du Direnzon? jag tycker den är grymt välsvarvad och framförallt clean (höhö)
Grymt. Ganska fränt med sekundvisaren som liksom täcker datumfönstret när den sveper förbi, små nördiga smådetaljer vinner alltid i min bokJag diggar den.
Symmetrin är så galet fin, för en gång skull med datumfönster som höjer utseendet. Kanske aningen topptung för mig som inte är van vid mekaniska dykarur men sitter ändå lagom på min mellanstora handled.
Jo det är många detaljer i symetrin på klockan som man upptäcker eftersom. Att jag fyndade den på KS gjorde inte saken sämre. Gillar verkligen att den inte är någon kopia heller eller så uppenbart starkt inspirerad av en annan modell vad jag vet åtminstone.Grymt. Ganska fränt med sekundvisaren som liksom täcker datumfönstret när den sveper förbi, små nördiga smådetaljer vinner alltid i min bok
Direnzo har hittat rätt och det alltid roligare med eget språk, håller med.Jo det är många detaljer i symetrin på klockan som man upptäcker eftersom. Att jag fyndade den på KS gjorde inte saken sämre. Gillar verkligen att den inte är någon kopia heller eller så uppenbart starkt inspirerad av en annan modell vad jag vet åtminstone.
Hur lika är Seiko Samurai och Shogun egentligen?
Dagens affordable på nytt band
Ja, och samurajen har väl en ganska karaktäristisk sidoprofil från andra sidan också, kantig urgröpning eller vad man ska säga?
Ganska olika men ändå inte
Direnzo har hittat rätt och det alltid roligare med eget språk, håller med.
@Master J har en superfin Mondial som också ser spännande ut. få la se om jag också får tummen ur så småningom. För mycket klockor för lite tid
Så jäkla trefvlig. Testat vita porrgummit än?Här är den
Så jäkla trefvlig. Testat vita porrgummit än?
StämmerJa, och samurajen har väl en ganska karaktäristisk sidoprofil från andra sidan också, kantig urgröpning eller vad man ska säga?
Tänker det finns värre saker att vara beroende av än kaffe och klockor dock.Ja detta nya beroende toppas för tillfället endast av ett annat.
Knoppar i barnrummet. Tidig morgon och ögonen går snart ihop.