• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nytt från balten. 🙂

Screenshot_20220408-221422_Gmail.jpg
 
Lumen är väldigt lik deras kompressordykare. Det är kanske en sådan?
Jag hoppas mest på en vanlig dykare. Är sugen på en sådan från Baltic. Helst i brons😊
Ja, jag reagerade också på att index såg ut som SC så det kan hända att det bara är någon ny färgkombination eller liknande. Ganska trist i så fall när man hypar upp det som en hemlig, kommande modell avsedd att fira in deras femårsjubileum.
 
Jag köpte en förra året, verkligen velat testa en länge. Men kände efter en vecka att den inte funkade på mig. Vilka var lustigt för hade allt jag borde velat ha 🤷‍♂️
Det är samma för mig. Tänker att jag får tänka över försäljning lite längre än vanligt då det är svårt att få tag på en igen om man skulle ångra sig.
 
Godmorgon kamrater.
Idag får red special special slå följe. Denna gång på ett customband av bäste @SpaceAce. Tillverkat med material från ett av mina gitarr-axelband som jag burit när jag var heltidsmusiker och spelade just Queen. Nu känns klockan helt komplett!
IMG20220409070213.jpg
IMG20220409070214.jpg
Kanon! Då är det väl dags o flippa?
va? VA? VAA?! 😘😘😘
 
Stenhård och kul köp!👊🏼
Tycker helt ärligt det där är från Oris bästa period om man säga så. Hur sitter den på amen din, länk med också eller?
Jag måste nog korta gummit eller köpa annat lås, kör nog på det senare (valfritt AM borde funka) men upplevs som 39-40mm. Grymt skön i titan.

Jepp länk finns med, kanske provar den sen. Gillar dock gummilooken. Håller med tycker dessa känns mer tool än nya Aquis vilket jag föredrar. Gav också bara 4.5k för den vilket känns prisvärt (box etc finns) 😊
 
Jag måste nog korta gummit eller köpa annat lås, kör nog på det senare (valfritt AM borde funka) men upplevs som 39-40mm. Grymt skön i titan.

Jepp länk finns med, kanske provar den sen. Gillar dock gummilooken. Håller med tycker dessa känns mer tool än nya Aquis vilket jag föredrar. Gav också bara 4.5k för den vilket känns prisvärt (box etc finns) 😊
Woah, det låter som ett riktigt kap! Tar gärna en kölapp om det går för sig? 😁
 
Tillbaka
Topp