Jag har ägt 3 Barracudas, och jag måste ändå säga att jag gillar den här bäst. Den har vad min svarta saknade, vilket är applicerade index.
Så längre än påsk, kanske påsk 2024.
Ok, ska jag swisha nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ägt 3 Barracudas, och jag måste ändå säga att jag gillar den här bäst. Den har vad min svarta saknade, vilket är applicerade index.
Så längre än påsk, kanske påsk 2024.
Om du vill. Du kan få ett 22mm nato från 2011 så länge. Leverans av klockan sker tidigast 2024. Med undantag av förseningar som jag ej kan påverka.Ok, ska jag swisha nu?
Gillar inte Nato (band alltså), så vi hörs om 2 år iställetOm du vill. Du kan få ett 22mm nato från 2011 så länge. Leverans av klockan sker tidigast 2024. Med undantag av förseningar som jag ej kan påverka.
Ok, swishen då?Gillar inte Nato (band alltså), så vi hörs om 2 år istället
Ok, swishen då?
Vafalls, påstår du att jag har taniga handleder?Stor trave pengar då
Svårt att hitta en bättre dykare om man har taniga handleder och gillar blått. Men kanske en sån där Lorier som @v0n har?
Är det där titan-versionen eller vanliga stål?
Titanversionen.Är det där titan-versionen eller vanliga stål?
Snyggt! Jag jagar den gröna! Hur upplever du den på armen? Jag har läst (sett på Youtube) att den inte är så lätt, utan väger typ 130g.Titanversionen.
Tight också eller?Snyggt! Jag jagar den gröna! Hur upplever du den på armen? Jag har läst (sett på Youtube) att den inte är så lätt, utan väger typ 130g.
Här är min gamla Mako:
Nej, inte alls faktiskt!Tight också eller?
"Last light of Durin's day"
Och det blev en helt annan klocka på gummi.
Det stämmer, skillnaden i vikt mellan stål- och titanversionerna av Mako är mindre än man kan tro. I mitt fall väger titan 118 g och stål 158 g för samma antal länkar.Snyggt! Jag jagar den gröna! Hur upplever du den på armen? Jag har läst (sett på Youtube) att den inte är så lätt, utan väger typ 130g.
Matic Måndag!
De nämner ju inte om urverket vad jag kan se. Bara att det är automatiskt. Hittar inget om hur mycket det avviker per dygn etc heller. Ett automtiskt som ligger inom +-30s per dygn är ju ingen dyrgrip. Skall vi gissa ett Seiko NH35 eller NH36 sitter i? Ie de är ju ung prisade som Seikos med de verken i? Typ.Blev det något svar? Jag hittar inget. Av någon anledning får jag upp reklam för dessa och tycker de är supersnygga. Men jag kan inte avgöra om det är kvalitet.
Tack för dom upplyftande orden och vi har nog lite lika smak dåTrots att du skiljdes från din Catalina (till min förtjusning) får jag ändå tillstå att du har mycket bra smak i övrigt.. så jäkla läcker den där!
Vad kallas färgkombon?
Var tvungen att mäta min. 16cm var den. Handleden alltså En sån där Neptune v3 blir nog grymVafalls, påstår du att jag har taniga handleder?
Klart du ska ha en Neptune, minst lika om inte liiitte vassare än Näcken. Nykär inblandat förstås (men har ju faktiskt haft båda).
Det tror jag nog att vi har jag vet inte varför men jag tänker på pumpa när jag ser den färgen. Förstår såklart choklad men varför inte apelsinkrokant då, hade ju varit mer korrektTack för dom upplyftande orden och vi har nog lite lika smak då
Färgkombon kallas inte oväntat "chocolate". Tycker även "Light Blue" varianten är för jäkla läcker och något man skulle vilja komplettera med.
På hemsidan (old smith @90-002) står detDe nämner ju inte om urverket vad jag kan se. Bara att det är automatiskt. Hittar inget om hur mycket det avviker per dygn etc heller. Ett automtiskt som ligger inom +-30s per dygn är ju ingen dyrgrip. Skall vi gissa ett Seiko NH35 eller NH36 sitter i? Ie de är ju ung prisade som Seikos med de verken i? Typ.