Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Frog på jobbet, för feg för att ha Oris…
Vad har du för jobb där man inte kan ha en Oris?
Har tolkat det som står du är typ lärare...,?
Vi testar chronofactum.Chronofactum.com eller direkt från tillverkaren? Samma pris och båda har fri frakt. Erfarenheter och synpunkter är hjärtligt välkomna .
Klockan på bilder är 39x12,5 med Sellita sw200-1 och domed safirglas med dubbel AR. 10ATM.
Har för mig att @Cosmo beställde sin Formex från dem och att han var nöjd med servicen?Chronofactum.com eller direkt från tillverkaren? Samma pris och båda har fri frakt. Erfarenheter och synpunkter är hjärtligt välkomna .
Klockan på bilder är 39x12,5 med Sellita sw200-1 och domed safirglas med dubbel AR. 10ATM.
Blir lika glad varje gång jag ser att du har mesh på. Vad ska den vårdas för?Några snabba innan nedpackning och semestertripp söderut för lite omvårdnad.
Serica 5303
Snyggt, väldigt välsvarvad design på den därNågra snabba innan nedpackning och semestertripp söderut för lite omvårdnad.
Serica 5303
hehe, är fortfarande extremt ambivalent men det funkar ändå okej i kombo med ändlänkarna. Har dessutom hört att man kan byta band på klockorBlir lika glad varje gång jag ser att du har mesh på
Chronofactum var kanon att beställa ifrån och jag hade en del frågor som dom proffsigt och snabbt besvarade.Har för mig att @Cosmo beställde sin Formex från dem och att han var nöjd med servicen?
Plötsligt händer detItalienskt kaffe och svensk klocka.
Där har vi det ju! Snittar nog 6hVa nyligen på en kurs om hälsa där kursledaren berättade att mäns testiklar krymper om dom sover mindre än 8h per dygn.
Så godnatt.
Ja, jag tycker med all respekt du tänker tokfel. Ärrade tooldykare är alltid vackrast, klockan har levt som den ska!Oris på nu, väntar på besked vad det kostar att byta insert och en ev lättare polering/borstning av boetten. Hittade priser på det när den släpptes, gissar det är liiite dyrare nu tyvärr
Som denna nedan , mer min smak även om många nog tycker jag gör fel
Ja, jag tycker med all respekt du tänker tokfel. Ärrade tooldykare är alltid vackrast, klockan har levt som den ska!
Glöm inte att allt blir vintage en vacker dag, vad kommer vara mest eftertraktat då?
Jag har aldrig rätt, bara vet vad jag själv diggarkanske har du rätt, nytt insert vill jag dock ha men det äldre kvar såklart (ombyte förnöjer) men en (väldigt lättare) borstning/polering är mer ev. Den är ju härlig som den är ingen tvekan
Nej du gör (IMO) rättOris på nu, väntar på besked vad det kostar att byta insert och en ev lättare polering/borstning av boetten. Hittade priser på det när den släpptes, gissar det är liiite dyrare nu tyvärr
Som denna nedan , mer min smak även om många nog tycker jag gör fel
Tänk framåt då...hur kul är det med en sönderpolerad skönhetsdrottning med delar som inte matchar om typ 10-20 år?Nej du gör (IMO) rätt
Undertecknad diggar inte gamla slitna vrak som ser ut att falla sönder närsomhelst.
Var dag har nog av sin plåga.Tänk framåt då...hur kul är det med en sönderpolerad skönhetsdrottning med delar som inte matchar om typ 10-20 år?
Förvisso santVar dag har nog av sin plåga.