Ingen tvekan om att den där är en kandidat! Sjukt snygg tavla och glaset är galet.Well.. I beg to differ.. Här är den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen tvekan om att den där är en kandidat! Sjukt snygg tavla och glaset är galet.Well.. I beg to differ.. Här är den!
Utan tvekan @v0n's bästa skapelse! Känner mig fortfarande speciellt utvald för att jag fick äran att ta över den.
Well.. I beg to differ.. Här är den!
Det kan vara så! Den bästa kanske inte ens finns än?
(psst, tänk om båda av er har fel då?)
Nu blir man ju nyfiken. Vilken rankar du högst av dina alster?
Kan du inte bara lägga upp fler bilder på nya klockorna istället. Jag vill se mer!
Det kan vara så! Den bästa kanske inte ens finns än?
Äsch, den bästa finns inte...alla klockor kan vara bäst i betraktarens ögon.Nu blir man ju nyfiken. Vilken rankar du högst av dina alster?
Nä, min gamla skitmobil kan bara ta bilder i dagsljus, men det kommer!Kan du inte bara lägga upp fler bilder på nya klockorna istället. Jag vill se mer!
Dina klockor är fina men just nu är det nyheternas behag som jag vill se
Nyfiken att höra hur kronan på Serican känns efter lite längre tid. Det är det enda som håller mig tillbaka, och brist på pengar då…
Visst är det fast det tickar hemskt.Faaaan va coolt detta är öllön.
Köp en American Documents gübbar.Visst är det fast det tickar hemskt.
Kan man trycka in en bomullstuss innanför baklocket alltså?Köp en American Documents gübbar.
Lika ljudlös som Nadine Hurley’s draperier
Jag hör inte min o andra sidan har det inte vart tyst sen jag packa upp denVisst är det fast det tickar hemskt.
Bra, det är ett bra svarÄsch, den bästa finns inte...alla klockor kan vara bäst i betraktarens ögon.
Kan inte ranka, jag har en som jag tycker var i särklass roligast att bygga men den är skitful
Nä, min gamla skitmobil kan bara ta bilder i dagsljus, men det kommer!
Hur menar du med kronan? Den känns som en... vanlig krona typ
Ja, en oljig en.Kan man trycka in en bomullstuss innanför baklocket alltså?
Det finns gamla mobiler som inte tar skitbilder också.Äsch, den bästa finns inte...alla klockor kan vara bäst i betraktarens ögon.
Kan inte ranka, jag har en som jag tycker var i särklass roligast att bygga men den är skitful
Nä, min gamla skitmobil kan bara ta bilder i dagsljus, men det kommer!
Hur menar du med kronan? Den känns som en... vanlig krona typ
Håller med! Antar att den aldrig får lämna, men skulle den mot förmodan vara påväg ut nån gång så bjuder jag på braklunchUtan tvekan @v0n's bästa skapelse! Känner mig fortfarande speciellt utvald för att jag fick äran att ta över den.
Man ska inte säga aldrig men just nu är det långt bort att den får lämna.Håller med! Antar att den aldrig får lämna, men skulle den mot förmodan vara påväg ut nån gång så bjuder jag på braklunch
Så brukar @Nilas med säga. Sen är den såld på eftermiddagen.Man ska inte säga aldrig men just nu är det långt bort att den får lämna.
Vet inte vem som tycker det är roligast, grabben på 11månader eller pappa på 27årFaaaan va coolt detta är öllön.
Den är ju himla fin den där! Gillar tavlan!Bronsdag och febrig unge.
Tyckte det var charmigt jag.tycker bandet ser för smalt ut, i min mening borde det ”bredda ut” efter luggarna för att boetten inte ska ta över helt.
Min låter ingetVisst är det fast det tickar hemskt.
Samma här, måste hålla den nära örat för att höra! Tydligen stor skillnad på ljudet på en del ”måndags exemplar”Min låter inget
Undrar vad jag läste med…
missade detta, tack!
Tydligen inte alla timex som tickar alltså. Nu är ju min en annan modell (weekender) som är ökänd för sitt höga tickande.Min låter inget