Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undrar vad jag läste med…
Tack!
missade detta, tack!
Måste tittat med röven…
Jag gör så.Det är ju inte världens smidigaste webbsida kan jag tycka men klickar man sig hela vägen fram till den konfiguration man vill kolla på så finns det en bit ner. Vissa modeller har även quartzverk som jag vill minnas att @rambo_amadeus nämnde tidigare.
Någon som har koll på bandbredden på denna?Calypso II
Calypso II - E.C.Andersson Watch Co
Design As always with E.C.A sports watches, our DNA comes to life in the use of clear cut lines, solid construction and the mixture of polished and sandblasted finishes. Not to mention the innovative placement of a Power Reserve indicator, which we find ever so useful. A mixture of high-polished...www.ecandersson.com
18mm enl. specen på hemsidan.Någon som har koll på bandbredden på denna?
My bad. Letade slarvigt.18mm enl. specen på hemsidan.
My bad. Letade slarvigt.
Varför blir jag alltid sugen på micromodeller som inte längre finns kvar???
Torsdag? Har du åkt tidsmaskin?Bronstorsdag! Ingen, men skön promenad med fågelkvitter!
Syrebrist tydligen Fel dag och ingen SOL!!!Torsdag? Har du åkt tidsmaskin?
Asså... En sån måste jag ha. Jäklar så fin den är!Idag åkte Balticen fram igen. Få klockor skiner lika mycket som min Aquascaphe på bor-länken
Känns högst rimligt Lunch tycker jag vi planerar in ändå i vår dock!Man ska inte säga aldrig men just nu är det långt bort att den får lämna.