Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Antar att du menar vad allt på bilden är värt i ett paket Det är lite svårt att avgöra då en del värde ligger i vad du har för tillbehör till klockorna t.ex. box och papper. Lådan i sig ger nog inget mervärde tyvärr. Guess och Nixon klockorna är nog tyvärr inte värda många kronor. CK chronon kanske upp emot en femhunka om den är komplett. Läderbanden kanske 50spänn styck om de är i hyfsat skick och NATOt typ 20spänn. Det största värdet ligger i Certina DS Action kronografen, är den komplett och i bra skick mellan 1500 och 2000kr typ. Så allt i ett paket 2000kr +/-500 skulle jag säga, här på KS. Du har nog lättare att sälja CK/Nixon/Guess på någon annan platform än här dock, typ Tradera eller Blocket kanske. Hoppas att det hjälpteär det någon som har en idé om vad denna låda kan vara värd?
Till och med din Seiko skriker tänkbar utgång av det projektet . Tysk day/date på Seikon kan inte vara jättevanligt eller är det något annat språk?Nähe, då är det väl bara till att börja klättra då
Eller nä, tror jag står över denna gången
Nej där klättrar man inte upp utan sele och dubbla krokar, helstTill och med din Seiko skriker tänkbar utgång av det projektet . Tysk day/date på Seikon kan inte vara jättevanligt eller är det något annat språk?
Fan så bra den är, fortfarande Seikos bästa släpp på länge.
Latar mig.
Jäklarns vad bra den är på det bandetSvårt att klaga på vårvädret idag.
Håller med, det har suttit på sen jag fick hem det. Kaaanske får bli ett orange Isofrane till sommaren, vi får se.Jäklarns vad bra den är på det bandet
Sol på ballen sol i skallen. Ljuvlig vårafton
ZRC Grands Fonds
Läsbarheten går inte att klaga på, en medelålders mans klockval maoNågot speciell den där! Älskar feta visare på dykare
Läsbarheten går inte att klaga på, en medelålders mans klockval mao
Har faen fått sämre syn än en mullvad men tack för erbjudandet (?)Skicka hit den då!
Så får du den i retur om sisådär 10 år när du blivit vuxen
WowHåller med. Fantastiskt fina Lorier.
Släpar annars lådor. Tror jag hittat bilbanan
Älskade Örjans!Svårt att klaga på vårvädret idag.
Svår frågaSlängde på mig min affordable sportklocka ikväll. Tycker om den menyer klickar inte fullt ut. Vad är det för fel på mig?
Vet inte om det är färgen eller att jag mest har dykare och en och en annan vintage dressars. Vill uppskatta den mer än vad jag görSvår fråga
Nä men vad är det mer specifikt som inte klaffar då? Fina proportioner tycker jag i alla fall...
Antar att du gått loss med bandbyten och så? Kan ju faktiskt hjälpa helhetsintrycket...iblandVet inte om det är färgen eller att jag mest har dykare och en och en annan vintage dressars. Vill uppskatta den mer än vad jag gör
Ja jag vet men den här rackaren har 19mm i bandbredd och har inga i det. Så är originallädret, en länk som jag fick med (fick också med en två ton Jubilee men det passar inte tycker jag) plus att jag slängt på mitt ena lädernato i 20mm ngn gång och det funkar.Antar att du gått loss med bandbyten och så? Kan ju faktiskt hjälpa helhetsintrycket...ibland
hehe, fattar läget. Kanske bättre än 21mm vi snackade om häromveckan iofsJa jag vet men den här rackaren har 19mm i bandbredd och har inga i det. Så är originallädret, en länk som jag fick med (fick också med en två ton Jubilee men det passar inte tycker jag) plus att jag slängt på mitt ena lädernato i 20mm ngn gång och det funkar.
hehe, fattar läget. Kanske bättre än 21mm vi snackade om häromveckan iofs