Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
100kr kanske.är det någon som har en idé om vad denna låda kan vara värd?
Babyproof.
är det någon som har en idé om vad denna låda kan vara värd?
100kr kanske.
100-150 kr... Max. Finns i mängder på nätet med förmodligen samma kvalité.är det någon som har en idé om vad denna låda kan vara värd?
Sommarkväll, nästan..
Ja den är är riktigt bra, perfekt storlek. Menar du denna grön/guld eller Helgröna?Riktigt bra den där, skulle kunna tänka mig den gröna.
Testar BoR. 3.6 Röntgen.....
kör samma just nu, ser ut som 50mm på bilden Är ju annars precis lagom för en sportkrono med sina 41mm…
Innan var det Oris (såklart )
Nej, det är en Baltic-länk men den sitter hyggligt. Litet glapp mot boetten men det ligger under vridringen så knappt märkbart.Muy bien! Är länken modellanpassad? Ser ju ut att sitta riktigt fint.
Ska jag vara helt ärlig så tycker jag den gott kunde varit någon millimeter större och med lite större pushers, då hade den varit hård på riktigt.
Ja den är är riktigt bra, perfekt storlek. Menar du denna grön/guld eller Helgröna?
Ja de lirar bra ihop. Skulle kunna tänka mig båda. Din glycine är grym btw..Jaa precis den! Tycker grönt (det blå på din variant med) gifter sig så bra med guld.
Nu har jag ju precis köpt en Glycine som väl får anses lira i samma segment men den finns helt klart på (den alldeles för långa) villhöverlistan...
Ah! Du menar den här godingen?
Att fiska är en Lisa för själenShogun och fiske idag.
Håller med. Fantastiskt fina Lorier.Kan rekommendera starkt. De har många trevliga modeller förutom min Falcon. Fantastiskt fin finish, makalöst bra länk och väldigt trevliga att ha att göra med.
Jajamänsan! Den såg ju rätt bra ut med gummi faktiskt!Denna mod + kombo dök upp i mitt flöde, äger du dödskalleklockan fortfarande?
Jajamänsan! Den såg ju rätt bra ut med gummi faktiskt!
Noterat!Tycker jag med, hojta till om du tröttnar
Bra grejer, både klocka och snuset