• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Trevlig fredag och helg!
B0CAB6EC-3346-46B1-8636-248359C69BDF.jpeg
 
Back on track :) Lyckades hitta en låda stift och löste problemet. Skäms nästan en smula över att jag inte testat Yema förns nu. Otroligt positiv vid första intryck. 39mm var lite skrämmande men med facit på armen bärs den med tyngd, längd och åtsmitande likt en betydligt större kvalitativ klocka. Var länge sedan en klocka satt så bra som denna gör på armen. Fortgår detta måste jag downsize:a i lådan.

D07A4DFD-FFA5-4831-9B38-C082459A5540.jpeg
 
Förstår det.. Det är någonting med den där klockan som tilltalar mig som f-n. Kanske är det att den är så annorlunda.. Liknar liksom ingenting annat. Får du många frågor och kommentarer?

Gärna fler bilder om herrn har lust..☺️
Den är väldigt speciell, men skön hyllning till originalet. Tavlan är nog det bästa på hela klocka :) Inga kommentarer ännu, bortsett från folk som vet. Har inte haft den så länge heller så är väl inte så konstigt.

Fixar lite fler bilder senare idag :)
Edit: En bild hade jag ju redan.
78EE2449-25A1-48B8-A33E-B7974F8DEB20.jpeg
 
Den är väldigt speciell, men skön hyllning till originalet. Tavlan är nog det bästa på hela klocka :) Inga kommentarer ännu, bortsett från folk som vet. Har inte haft den så länge heller så är väl inte så konstigt.

Fixar lite fler bilder senare idag :)
Edit: En bild hade jag ju redan.
78EE2449-25A1-48B8-A33E-B7974F8DEB20.jpeg

Ruggigt cool! 👌
Fast jag tycker nog att den är snyggare på länk..
Lite nyfiken också på hur den skulle sitta på ett Bonklip..
 
Tillbaka
Topp