Grym på sladdrig nato.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läste ”stenkakor”, och hann tänka att ”såna bakar man ju inte, fan vad dumt…” innan jag insåg att mina läsfärdigheter är sådär och att jag kanske ska sluta dra korkade slutsatser innan lunch på söndagar…Har fått för mig att börja baka, så nu är segkakor på G.
Provade igår och dra mig baklänges så äckligt det ärMot lekplatsen!
sist jag gungade kände jag mig bakfull flera timmar efteråt.
Nej det var inget för mig den här gången heller! jäkla tefats-sak.Provade igår och dra mig baklänges så äckligt det är
Den där ser ju sjukt fin utLäste ”stenkakor”, och hann tänka att ”såna bakar man ju inte, fan vad dumt…” innan jag insåg att mina läsfärdigheter är sådär och att jag kanske ska sluta dra korkade slutsatser innan lunch på söndagar…
EDIT: visar sig att tydligen FINNS det stenkakor att baka, såattjorå.
EDIT #2: för att undvika att bli anmäld för ”icke klockrelaterat j**la dravel” av någon skurk härinne så bifogar jag en bild, inte på en stenkaka, men väl på en ”dialcake”, eller ngt. Urtavlan på vår kommande pilotchrono.
Finns det mer info....?Läste ”stenkakor”, och hann tänka att ”såna bakar man ju inte, fan vad dumt…” innan jag insåg att mina läsfärdigheter är sådär och att jag kanske ska sluta dra korkade slutsatser innan lunch på söndagar…
EDIT: visar sig att tydligen FINNS det stenkakor att baka, såattjorå.
EDIT #2: för att undvika att bli anmäld för ”icke klockrelaterat j**la dravel” av någon skurk härinne så bifogar jag en bild, inte på en stenkaka, men väl på en ”dialcake”, eller ngt. Urtavlan på vår kommande pilotchrono.
Jadå, det gör det!Finns det mer info....?
Fy för Sören! Känns som jag gungat hela natten…Mot lekplatsen!
sist jag gungade kände jag mig bakfull flera timmar efteråt.
Jadå, det gör det!
39mm, Mecha-quartz, stilen går i ”type XX”-vibbar och de kommer komma nu under våren/sommaren. Kommer en grön och en brun tavla. Båda i typ degrade-stil. Lume på visare och index och skalan är en Telemeter-skala.
Design-renderingar:
Jo. Mycket! Farer gör coola grejjer!Farer EU - Stanhope Cushion Case - 38.5mm Swiss-Made Manual Wind Watch
British Design. Swiss Made. Affordable Hand-Wound watches. Manual Wind watch with piqué textured white dial. 30-day FREE Global Returns. 60-month Movement Guarantee.eur.farer.com
Var inte denna väldigt fin?!
Synd att man inte vågar testköpa. Kommer ju inte få mer än 5k på köp och sälj misstänker jag.Jo. Mycket! Farer gör coola grejjer!