Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev en sån med ståltavla från Windup. Är sjukt spänd på att se tavlan irl. Hoppas den kommer på måndag.
Efter sommaren kanske Kändes som nya skor och Näcken trivdes bra ihop.Jag vet hur du kan finansiera den
Efter sommaren kanske Kändes som nya skor och Näcken trivdes bra ihop.
Fulöl och natthök ikväll
De var nog 43or men jag skickar med skohorn så det löser sig säkertDet blir superbra
Jag köper skorna också om de är storlek 47
De var nog 43or men jag skickar med skohorn så det löser sig säkert
Den svarta Näcken var grym med. Jag hade den förut utan datum. Är kanske min gamla du har om den är köpt på forumet? Barracudorn är fina med
Ser riktigt bra ut på det bandet. Fick även BBB lämna?Efter massor flippande och velande så blev det visst gammelseikon som får axla rollen som sommarklocka!
Tog mig i kragen och beställde hem gummikeepers från Crafter Blue och äntligen så känns bandet perfekt, metallkeepern är snygg men funkar inget vidare…
Heh, jo den fick ju det!Ser riktigt bra ut på det bandet. Fick även BBB lämna?
Vad är det där för Seiko?Efter massor flippande och velande så blev det visst gammelseikon som får axla rollen som sommarklocka!
Tog mig i kragen och beställde hem gummikeepers från Crafter Blue och äntligen så känns bandet perfekt, metallkeepern är snygg men funkar inget vidare…
Vad är det där för Seiko?
För jäkla bra den där!Efter massor flippande och velande så blev det visst gammelseikon som får axla rollen som sommarklocka!
Tråkigt att höra. Är inte mycket man kan göra när man hamnar mellan hål :/Heh, jo den fick ju det!
Hamnade mellan hål på bandet som var det bandet jag tycker är snyggast så det var lite av en besvikelse
Sålde ju min favvo BB41 till förmån för den men ska testa att ersätta den med en AT nu tänkte jag.
SARB059 som sagtVad är det där för Seiko?
Så jäkla bra! Såg helt kolsvart ut tidigareSARB059 som sagt
En Alpinist faktiskt, grön sunbursttavla som är helt omöjlig att ta en vettig bild av men grym i solen!
Nä inte på ett gummi värt som en najs microklockaTråkigt att höra. Är inte mycket man kan göra när man hamnar mellan hål :/
Hoppas ATn blir bra
Japp, inomhus ser den kolsvart ut men går man ut så händer det grejer!Så jäkla bra! Såg helt kolsvart ut tidigare