Nej, jag gillade den vita med!Vita var inte helt fel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, jag gillade den vita med!Vita var inte helt fel!
Hahaha, underbart att se att någon ser till att det är ordning och reda samt tar lite ansvar på det här jäkla stället. Jag gör det ju det uppenbarligen inte för jag har åkt och gömt mig de mörka småländska skogarna och med fel klocka dessutom! Aja, har i alla fall får i mig fredagsölet så lite ordning är det.
Roligt att du uppskattade det.Hahaha, underbart att se att någon ser till att det är ordning och reda samt tar lite ansvar på det här jäkla stället. Jag gör det ju det uppenbarligen inte för jag har åkt och gömt mig de mörka småländska skogarna och med fel klocka dessutom! Aja, har i alla fall får i mig fredagsölet så lite ordning är det.
De går att köpa löst från Yema, hade en kupong som jag kunde använda.Håller med du Blev mest sugen på äventyret, ska också leta upp gamla skeppsvrak när jag blir stor.
Kunde du köpa loss bandet löst alltså, eller fick du en klocka med också?
CDON och Åhlens säljer D1.Jag är lat och frågar då jag tror att ni här i tråden har bra svar.
Vart handlar man D1 Milano bäst, billigast och smidigast?
Jag är lat och frågar då jag tror att ni här i tråden har bra svar.
Vart handlar man D1 Milano bäst, billigast och smidigast?
Trevlig helg från skithuset!
Valborg firas in med vostok. Trevlig dag på er!
Är det Valborg, redan, jaha jag är i alla fall äntligen ute. Med dottern och Yeman.Skog med vitsippor, lånad hund och mikroklocka. Helt ok valborg.
Snygg! Jag blev nästan sugen på deras 3000-dykare i titan…för att vara värstNär jag var ung var det mest EPA-traktorer och toktrimmade 240s som hängde nere på macken
Trevlig Valborg alla glada!
haha, velade faktiskt med titanen innan jag bestämde mig för att köra hmmm...fegt och klassiskt? Tror jag valde rätt denna gång men gillar även den modernare linjenSnygg! Jag blev nästan sugen på deras 3000-dykare i titan…för att vara värst
Yema är riktigt bra på blått
Det blev en sån med ståltavla från Windup. Är sjukt spänd på att se tavlan irl. Hoppas den kommer på måndag.