• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Där kom helgen.
Lagom till solnedgången på Österlen.
Fixar lite sommarkänsla med Mythos

IMG20220429205825__01__01.jpg

Äntligen fredag! Det blev en liten öl eftersom jag måste köra bil snart. Hälsningar, @MaBr.
E04FD0BB-90DB-42E7-A331-DE39A6DEFC03.jpeg
Hahaha, underbart att se att någon ser till att det är ordning och reda samt tar lite ansvar på det här jäkla stället. 😁 Jag gör det ju det uppenbarligen inte för jag har åkt och gömt mig de mörka småländska skogarna och med fel klocka dessutom! 😅 Aja, har i alla fall får i mig fredagsölet så lite ordning är det. 😊
PSX_20220429_210247.jpg
PSX_20220429_210741.jpg

Hahaha, underbart att se att någon ser till att det är ordning och reda samt tar lite ansvar på det här jäkla stället. 😁 Jag gör det ju det uppenbarligen inte för jag har åkt och gömt mig de mörka småländska skogarna och med fel klocka dessutom! 😅 Aja, har i alla fall får i mig fredagsölet så lite ordning är det. 😊
PSX_20220429_210247.jpg
PSX_20220429_210741.jpg
Roligt att du uppskattade det. 😀
Som tur är har du ju några bra ”reserver” att använda dig av tills du har fått ordning på fredagsuret. Synchron går inte av för hackor. 😊

Jag är lat och frågar då jag tror att ni här i tråden har bra svar.
Vart handlar man D1 Milano bäst, billigast och smidigast?

(Förutsatt att du gillar precis denna modellen då)

Men skämt åsido… annars så vet jag tyvärr inte, vad säger ni andra gübbar ?

Tillbaka
Topp