Eller hur! Uppfriskande med något annat än ambassadörer, influencers och såpiga PR-kupperHaha underbart! Oerhört snygg klocka dessutom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller hur! Uppfriskande med något annat än ambassadörer, influencers och såpiga PR-kupperHaha underbart! Oerhört snygg klocka dessutom
Utan tvekan den bästa full-set jag någonsin sett! Vilken jävla grej! Blev helt exalterad!Tog slut innan man ens hann klicka in på sajten. Alldeles för dåligt med hattar, scarfs och allmänt äventyrande nuförtiden, hade gärna hakat på
Läs mer:
Join ZRC South Adventure New Expedition
By purchasing the zrc south adventure watch you do not only participate to the financing of this new adventure, you will be part of it !south-adventure.zrc1904.ch
Det är det...eller ja, det är ju inte en SKX heller så vet inte riktigt vad man ska kalla det?En moddad SKX?
Såg lite... meh...Inga här inne som kommer backa upp First Stage Watches?. Några kronor kvar till funded.
Incredible Shoal Deep, high beat auto, 300 metre dive watch
Stunning, robust, blessed with incredible details, a high beat Japanese movement and phenomenal build quality, the Shoal Deep is herewww.kickstarter.com
Det är det...eller ja, det är ju inte en SKX heller så vet inte riktigt vad man ska kalla det?
Lat och oinspirerande idé även om klockan i sig inte är ful imo.
Minsta bärsen jag sett Tack för att ordningen är återställd @MaBr !
Aldrig hört talas om, men ser trevlig ut!.. heter den Spectre Diver eller vad står det på tavlan?Lite nytt dagen till ära. Trevlig helg kamrater!
Stämmer. Samma som ligger bakom RZE.Aldrig hört talas om, men ser trevlig ut!.. heter den Spectre Diver eller vad står det på tavlan?
GIIIIIIILT!!!Lite nytt dagen till ära. Trevlig helg kamrater!
Aha koolt! Kollade lite snabbt och den ser onekligen spännande ut...och slutsåld givetvisStämmer. Samma som ligger bakom RZE.
Handjagat schweiziskt urverk och plexi
Köpte den begagnad men i nyskick med länk fortfarande inplastad osvAha koolt! Kollade lite snabbt och den ser onekligen spännande ut...och slutsåld givetvis
Helt ny?
Oh najs! Drogs till den blåa med en gång men den påminde inte så lite om min Neptune, vad ska man göra nu då?!Köpte den begagnad men i nyskick med länk fortfarande inplastad osv
Finns här dock
HVD - SpectreDiver - Onyx - WatchBandit
Buy HVD watches at WatchBandit ✓ Trusted Shops Certified ✓ Fast and free delivery ✓ Passion for watches since 2014 ✓watchbandit.com
Helt värdelös, du skulle avsky den!Oh najs! Drogs till den blåa med en gång men den påminde inte så lite om min Neptune, vad ska man göra nu då?!
Hoppas den är jätte jättedålig...är den det?
Som jag förstått det, ja. Sammarbete med Second Hour Watches. Mer info här. https://armadillo-clementine-8pnj.squarespace.comEn moddad SKX?
Alldeles strax såHörde jag helg?!
Jag hade gillat den utan datum-pluppen. Då är den vanliga bruna bättre.Tog slut innan man ens hann klicka in på sajten. Alldeles för dåligt med hattar, scarfs och allmänt äventyrande nuförtiden, hade gärna hakat på
Läs mer:
Join ZRC South Adventure New Expedition
By purchasing the zrc south adventure watch you do not only participate to the financing of this new adventure, you will be part of it !south-adventure.zrc1904.ch
Håller med du Blev mest sugen på äventyret, ska också leta upp gamla skeppsvrak när jag blir stor.Jag hade gillat den utan datum-pluppen. Då är den vanliga bruna bättre.
Själv tar jag tag i mitt MN-testande för den goda sakens skull. Börjar med Yemas egna
Vita var inte helt fel!Nytt från Geckota:
Jag gillar vad jag ser! 40mm, men bärs nog lite mindre. 47mm L2L, 12mm tjock med miyota 9039