• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tog slut innan man ens hann klicka in på sajten. Alldeles för dåligt med hattar, scarfs och allmänt äventyrande nuförtiden, hade gärna hakat på 😁
index.php

FullSet-UK-880x930px.png

Läs mer:
Utan tvekan den bästa full-set jag någonsin sett! Vilken jävla grej! Blev helt exalterad!

Köpte den begagnad men i nyskick med länk fortfarande inplastad osv :)

Finns här dock 👍
Oh najs! Drogs till den blåa med en gång men den påminde inte så lite om min Neptune, vad ska man göra nu då?!
Hoppas den är jätte jättedålig...är den det? 😂

Tog slut innan man ens hann klicka in på sajten. Alldeles för dåligt med hattar, scarfs och allmänt äventyrande nuförtiden, hade gärna hakat på 😁
index.php

FullSet-UK-880x930px.png

Läs mer:
Jag hade gillat den utan datum-pluppen. Då är den vanliga bruna bättre.

Själv tar jag tag i mitt MN-testande för den goda sakens skull. Börjar med Yemas egna
161F744E-9067-46C4-B964-8D2762F17993.jpeg

25EAD2C9-96E2-49C5-B00C-BC179AC413AE.jpeg

19FE3535-E64B-41CB-AD4F-A7C69E14FFF5.jpeg

Jag hade gillat den utan datum-pluppen. Då är den vanliga bruna bättre.

Själv tar jag tag i mitt MN-testande för den goda sakens skull. Börjar med Yemas egna
Håller med du 👍🏼 Blev mest sugen på äventyret, ska också leta upp gamla skeppsvrak när jag blir stor.

Kunde du köpa loss bandet löst alltså, eller fick du en klocka med också?

Tillbaka
Topp