Den sitter fint och inget fel på den bilden heller .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tusen tack för affären!Den sitter fint och inget fel på den bilden heller .
Tusen tack för affären!
Slit med hälsan! Eller bara till nästa flytt.
DrömpjäsSjunde dagen med denna på armen, det går inte att tröttna på den!
Den ska få många års användning!Slit med hälsan! Eller bara till nästa flytt.
Gratz man, kul att du kunde nypa en! visst är den löjligt tunn på armen?Den här kom ikväll. Får ta bättre bilder imorgon. Mycket borstat stål
Tack! Ja tunn men jag var överraskad över hur stor den kändes ändå. Tror det är de breda luggarna som gör det. Gillar det röda och att datumskivan är gråGratz man, kul att du kunde nypa en! visst är den löjligt tunn på armen?
gillar den röda 12-markeringen som tusan, det är detaljerna som gör't
Både @HSK och undertecknad hade/har en teori om att bandstifthålen är placerade för långt ut på bandhornen på flera Loriers (märk väl, tEoRi...)Tack! Ja tunn men jag var överraskad över hur stor den kändes ändå. Tror det är de breda luggarna som gör det. Gillar det röda och att datumskivan är grå
Den blå var fin med! Kan stämma med hålen långt ut. Det är inte lika tokigt som Nomos iafBåde @HSK och undertecknad hade/har en teori om att bandstifthålen är placerade för långt ut på bandhornen på flera Loriers (märk väl, tEoRi...)
Asfet hursomhelst, saknar den blå jag hade ibland och hade lätt behållit om det inte vore urverkssnobberiet
Har noterat att nån mm hit eller dit kan göra väldans skillnad på hur klockan bärs, det behöver nödvändigtvis inte vara i negativ bemärkelse för alla har ju olika handleder liksom.Kan stämma med hålen långt ut. Det är inte lika tokigt som Nomos iaf
Jaså är det sånt den får göra sen den flyttade till dig?
Dagen klocka. Ett felköp så gigantisk att skäms för att lägga upp. Men… jag tycker fortfarande att den ser lite ok ut, på bild!!! Resten, not so much