Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg, väldigt stilren!Fick bli CW i kväll.
Fick bli CW i kväll.
Min första reaktion på denna när den släpptes var nja, men inser mer och mer dess storhet. Där de långa visarna och stora kronan gör mkt för looken, stilren!
Hörde jag helg?!
Kör bara, bra skit oceanx. Den där är val typ 17mm tjock också, riktig bestHur känns den såhär några veckor in?
Funderar på komplement till min Oris och såg denna bastanta pjäs. Gillar ju deep sea men denna är väll lite egen iaf, roligare tavla
Snygg, väldigt stilren!
Ni vet väl att Nivada släpper Antarctic-dykaren i sommar. Kanske blir det min första djupdykning i detta märke.
Teaser från deras Instagram
Bidrar med nåt ännu lökigare!Sade flickan.
...och blir det för mycket tjatter är det bara att flyga iväg
Vissa har inga bekymmer alls
Den var ju riktigt cool och udda men 25K känns svettigt, då hade jag hellre köpt en sån ZRC som du har.Kanske lite väl mycket snodda element i denna nya fransos för min smak, men verkar kul annars. Vet inte om priset är berättigat, men en fågel viskade i örat att det ska vara ett bra bygge.
Mille Mer | Bohen Watches
The Bohen Mille Mer is a 12h crown, eleguant timeless watch, designed for exceptional pieces lovers. 1000m Waterproof, Helium valve, This diver watch offers a fantastic level of hand finish. One of the Best Diver Watch.en.bohen-watches.com
Tror det är mycket som är handgjort, top notch materialval osv men det är klart...det är ett helt nytt märke liksom. Kul med satsningen ändå, gillade det andra projektet StarDiver också. Där snackar vi 🛠Den var ju riktigt cool och udda men 25K känns svettigt, då hade jag hellre köpt en sån ZRC som du har.
Jag gillade att loggan även återfanns som kl 12 index i vridringen.Kanske lite väl mycket snodda element i denna nya fransos för min smak, men verkar kul annars. Vet inte om priset är berättigat, men en fågel viskade i örat att det ska vara ett bra bygge.
Mille Mer | Bohen Watches
The Bohen Mille Mer is a 12h crown, eleguant timeless watch, designed for exceptional pieces lovers. 1000m Waterproof, Helium valve, This diver watch offers a fantastic level of hand finish. One of the Best Diver Watch.en.bohen-watches.com
Ja, den är säkert kanon men känns osäkert med så mycket för ett okänt märke. Lösningen med datumförstoringen var ju grymt cool i alla fall, den gillade jag!Tror det är mycket som är handgjort, top notch materialval osv men det är klart...det är ett helt nytt märke liksom. Kul med satsningen ändå, gillade det andra projektet StarDiver också. Där snackar vi 🛠
Skulle inte förvåna mig om även Mille Mer bärs mindre än min 40mm ZRC som känns som typ 45 haha.Ja, den är säkert kanon men känns osäkert med så mycket för ett okänt märke. Lösningen med datumförstoringen var ju grymt cool i alla fall, den gillade jag!
StarDiver var ju next level, hehe. Jäkligt häftig design och bättre storlek för min klena handled.
Oj, bärs ZRC så stort? Undrar hur 38mm versionen bärs då, det lär ju vara den som är aktuell för min del om jag ska skaffa en...Skulle inte förvåna mig om även Mille Mer bärs mindre än min 40mm ZRC som känns som typ 45 haha.
Datumförstoringen var det som fick mig att rycka till också
Nja, överdrev lite men designen är speciell och går inte riktigt att jämföra med traditionella klockmått om du fattar (det gör du). 38mm, finns det i annat än vintage?Oj, bärs ZRC så stort? Undrar hur 38mm versionen bärs då, det lär ju vara den som är aktuell för min del om jag ska skaffa en...
Kan tänka mig det, designen är ju lite egen. Finns inte i 38mm än men ska komma under året.Nja, överdrev lite men designen är speciell och går inte riktigt att jämföra med traditionella klockmått om du fattar (det gör du). 38mm, finns det i annat än vintage?
OJ, det visste jag inte om, feeeta!Kan tänka mig det, designen är ju lite egen. Finns inte i 38mm än men ska komma under året.