Björn Boett
Guld
Får man ta en köplats redan nu?!@MoHaha Det går framåt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får man ta en köplats redan nu?!@MoHaha Det går framåt!
Jag veeet, så sjukt bra! Är bra sugen på att beställa den till vänster (de där visarna alltså ) för den är så jäkla snygg.OJ, det visste jag inte om, feeeta!
Yema superman quartz är ett kul alternativ.Om man som jag intresserar sig för dykare/sport, 38-39 mm, kvarts, gärna men inte nödvändigtvis solcellsdriven, har denna då några konkurrenter?
(Jag har kollat in Tissots nya Seamaster 1000 36 mm, men får en känsla av att bezeln drar åt det oproportionellt feta hållet i förhållande till taveldiametern)
Jäklar vad fin blå färgNytt för dagen. Bara hem dra på nått gummi eller nato som matchar.
Aquatico kanske? Lånad design förvisso. Någon begagnad Zelos annars kanske om du vill ha egen designÄr lite sugen på att testa en dykare i brons. Har ni något förslag på vad jag ska spana in? Gärna för en så liten slant som möjligt
Är det någon form av statement att de inte har sin logga på tavlan?
Inte mycket spänning i frågan vilken som blir årets sommarklocka.
Är lite sugen på att testa en dykare i brons. Har ni något förslag på vad jag ska spana in? Gärna för en så liten slant som möjligt
Jäklarns trevlig Hur är profilen på den där?Bytt till mjukisbyxor och allt känns ännu bättre!
#findyourinnersun
#makeit
Antar det. Jag är lite kluven, blir renare så klart men jag tror inte det skulle försämra någon av modellerna med en logga kl 12.Är det någon form av statement att de inte har sin logga på tavlan?
Lyser ju otroligt bra!
Laddar på lite lume och går in i bastun.
Skål på er mikronauter!
Kom igen nu, vad är det för Petty?
Laddar på lite lume och går in i bastun.
Skål på er mikronauter!
Slimmad minst sagt! Får ta nån bild vid tillfället. Glaset är typ halva tjockleken.Jäklarns trevlig Hur är profilen på den där?
Looking good!Superbekväm och fin på band med
Den har också fin profil. Men jag ids inte ta en bild jag heller Saknar kvitto med...Looking good!
Min urmakare skrattade. Profilbild incoming! Konstiga bildmanipulationer undanbedes @Björn BoettDen har också fin profil. Men jag ids inte ta en bild jag heller Saknar kvitto med...
Jag har problem. En länkdelen har nån gång blivit vänd så ände med öppning för bandstift hamnat i låset och vise versa. Nu är det tightare än tightast och jag lyckas inte lossa länken från luggarna. Öppen för tips här. Men antar att det barkar åt att bända länkbiten tills stiftet ger vika.
Tandtråd.Jag har problem. En länkdelen har nån gång blivit vänd så ände med öppning för bandstift hamnat i låset och vise versa. Nu är det tightare än tightast och jag lyckas inte lossa länken från luggarna. Öppen för tips här. Men antar att det barkar åt att bända länkbiten tills stiftet ger vika.