• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Gomorgon,
Fick bli ett mesh då jag tycker det ger en rätt somrig touch mot den blå tavlan.

50FD4E34-7416-4634-9035-709F950734ED.jpeg
756AE427-17AF-4B00-A31E-88919E8B45D2.jpeg
8A0C8DE7-64AE-4D66-B8DE-8C1014233ADC.jpeg

För billig, så du kan inte stå emot frestelsen? 🤓😛
Ja, exakt. Den är så billig att det måste vara något fel på den... Nä, min "budget" tillåter tyvärr inte dylika köp, mer åt Timex och Steeldive hållet :) men så länge det finns snygga klockor (enligt min smak) i den prisklassen så är jag ganska nöjd ändå.

Men, det innebär ju inte att jag slutar dräggla över sådant jag inte har råd med :eek:

Ja, exakt. Den är så billig att det måste vara något fel på den... Nä, min "budget" tillåter tyvärr inte dylika köp, mer åt Timex och Steeldive hållet :) men så länge det finns snygga klockor (enligt min smak) i den prisklassen så är jag ganska nöjd ändå.

Men, det innebär ju inte att jag slutar dräggla över sådant jag inte har råd med :eek:
Klockor ska ju va kul det är det viktiga. Mina billigaste klockor ger precis lika mkt glädje som mina dyrare.

Klockor ska ju va kul det är det viktiga. Mina billigaste klockor ger precis lika mkt glädje som mina dyrare.
Mitt senaste köp var en TImex från DitUr för 315 Sek, den är väldigt ok för de pengarna. Tom med HSB gillade den (speciellt priset). Den ger mig nog mest glädje-per-krona (än så länge).
Ja, klockor är kul - och man kommer alltid att "längta" efter någon mer/annan. Hade jag haft råd med klockor i 10000-15000 klassen, hade jag suktat efter de som kostar 60000-80000 osv. Och den dagen (hmmm) man är oändligt rik... så har man nog andra "problem" :)

///Fläsk-e-gott (aka Baconlover)

Tillbaka
Topp