Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En liten fin såg mellan bandhornet och länken?
Eller en bladkniv?
Tandtråd testade jag det första jag gjorde imorse efter att ha läst ditt svar men nix pix. Skulle vara en fin tunn såg då. Bladkniv gick inte heller.Tandtråd.
Gomorgon,
Fick bli ett mesh då jag tycker det ger en rätt somrig touch mot den blå tavlan.
Hehe jo det har snurrat endel senaste veckorna Dags att rensa ur lite snart.Du har fått in många roliga klockor på sistone
Mmmm, GILT!Nya favoriten sällskapar denna fredag.
Trevlig helg!
Njaaee? Gillar du den inte?Njaaaeee!
Ruskigt fin - jobbigt pris!
Jooooo. Stenhård ju!Njaaaeee!
Njaaee? Gillar du den inte?
MummaMin urmakare skrattade. Profilbild incoming! Konstiga bildmanipulationer undanbedes @Björn Boett
Ping @KlockTotte bärs mucho bravo och har ordentlig närvaro trots 40 mm. Ordentlig med stort O.
För billig, så du kan inte stå emot frestelsen?Ruskigt fin - jobbigt pris!
Ja, exakt. Den är så billig att det måste vara något fel på den... Nä, min "budget" tillåter tyvärr inte dylika köp, mer åt Timex och Steeldive hållet men så länge det finns snygga klockor (enligt min smak) i den prisklassen så är jag ganska nöjd ändå.För billig, så du kan inte stå emot frestelsen?
Klockor ska ju va kul det är det viktiga. Mina billigaste klockor ger precis lika mkt glädje som mina dyrare.Ja, exakt. Den är så billig att det måste vara något fel på den... Nä, min "budget" tillåter tyvärr inte dylika köp, mer åt Timex och Steeldive hållet men så länge det finns snygga klockor (enligt min smak) i den prisklassen så är jag ganska nöjd ändå.
Men, det innebär ju inte att jag slutar dräggla över sådant jag inte har råd med
Kan inte vänta på min
Var i valet och kvalet om jag skulle backa kampanjen. Vilken färg valde du?Kan inte vänta på min
Mmmm! Gilt!
Ska tydligen bli 18 grader varmt här i södra Norrland idag.
Flera grader varmare än i Malmö med andra ord.
Fryser du om pungen eller har du satt på öronmuffarna? @Kreacon
Mitt senaste köp var en TImex från DitUr för 315 Sek, den är väldigt ok för de pengarna. Tom med HSB gillade den (speciellt priset). Den ger mig nog mest glädje-per-krona (än så länge).Klockor ska ju va kul det är det viktiga. Mina billigaste klockor ger precis lika mkt glädje som mina dyrare.
Ska spana in det, tackar!Aquatico kanske? Lånad design förvisso. Någon begagnad Zelos annars kanske om du vill ha egen design
Riktigt tjusig, har vart sugen på den i stål alldeles för länge
Vackert!
En sån där PRX kan väl du ha som tumring eller nåt?