Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ekipaget som var för pråligt för att få vara med i Mad Max Fury Road troligen.försöker mest luska ut vad det ska föreställa, transformer? #importantstuff
Funkar ju på alla band! Vad är det för länk?Testar några band på min Trenchhunter som sällan används. Jag tror det får bli länk på den idag.
Apocalyptic Thunder Juice är en av dom bättre IPO:rna jag druckit. Solklar favorit!Byter om till Zelos för tvätt av trädäck.
Men först en liten IPA eller Apocalyptic thunder juice som det kallas i Norge.
Ha en rolig lördag alla!
Squale 1545. Den passar till allt.Funkar ju på alla band! Vad är det för länk?
Haha, fan vad galet. Ser ut att passa i princip helt utan glapp!Squale 1545. Den passar till allt.
Det glappar rätt friskt men det syns inte när man har den på. Då sitter den hur bra som helst.Haha, fan vad galet. Ser ut att passa i princip helt utan glapp!
Ni har väl inte glömt vad det är för dag idag? Än är det inte för sent att ge sig ut en runda!
Då dottern ligger hemma med feber och FruBr är pinsamt bakis så fick hunden följa med istället! Blev en riktigt mysig dag i alla fall och Doxan kändes helt rätt för ändamålet. Jäklar vad jag är sugen på att hoppa i havet och snorkla nu!
Ska se om jag kan hitta min länk för jag blev sugen att testa. Ser väldigt bra ut i alla fall.Det glappar rätt friskt men det syns inte när man har den på. Då sitter den hur bra som helst.
1. Jag vill inte bli polisanmäld (igen).Klart jag vet vilken dag det är i dag.
Väntar spänt på dina bilder
1. Jag vill inte bli polisanmäld (igen).
2. Är upptagen i gungstolen just nu!
Det var någon dåre som försökte sälja en här på KS för typ 7000 kr. Men var inte orolig, han hade "själv betalat ett överpris" för den... Kan tycka att idén är rolig, men i övrigt bryr jag mig inte.
Gick förbi swatch-butiken i Rom precis. Är själv ganska ointresserad av moonswatch-historian men kul att se en sån snackis live. Ser trevliga ut men hur roligt kan plast vara? Tyvärr slutsålda även här.
Typ som denna? Fantastisk tavlaFärgerna på bezel och tavlans vågor är magiska om man frågar mig, och det ska man göra för jag har ofta/alltid rätt
Finns en Oris TT som är liknande, men flippades för många årsen som jag ångrar varje sommar.
Fel datum bjuder jag på