• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

@v0n
PSX_20220509_091214.jpg
Blir intressant att se hur övriga mått kommer te sig. Inget som läckt ut än antar jag?
....den faller på avsaknad av ECS, dykare måste ha ECS annars får det va! 😆
hfPwDVb.jpg

Inte varje dag man startar veckan med inte bara en, utan två nya klockor!
Den ena en gåva, den andra är köpt!

Gilt givetvis!

Zelos Mako V3 Ti:
fVFd6Ur.jpeg

Glycine Combat Sub 39:
GuILWqG.jpeg

Roligt med dubbel, vill också ha något mer nytt även fast en SM kommer imorgon 🤓

grym tavla på zelos, och Glycine känns som de har mkt kul igen nu 😎

Senast ändrad:
sLiTER pÅ bAKLoCkEt, ja!
Tack! Seriöst, fattar inte att jag inte kommit på det här innan. Säkert är det också, går haken upp sitter klockan fast ändå, likaså om nån sprint pajar...det enda är väl om alla tre saker händer samtidigt 😂
Väldigt tjusigt (och händigt)! 👌 Meeeeeeen hur tänker du att den där konstruktionen ska rädda dig om en sprint pajat..? 🤨

Tyg under klockan är inte bra. Såg nåt smartwatchband på internetz och spann vidare på den idén.
Har inte sytt sen högstadiet så nu det är inte meningen att man ska granska hantverket, mer den superslimmade konstruktionen :pompus:
NP80eED.jpg

ig06fAs.jpg

3nAAIQK.jpg
The watch steward och Luff watchstraps har precis den där uppbyggnaden på sina "minimal" modeller, men jag får erkänna att jag tycker du fått till en riktigt snygg finish med det ganska grova tyget! Den där skulle du lugnt kunna serietillverka och sälja. Fast kanske droppa den franska flaggan först :)

Tillbaka
Topp