Blir intressant att se hur övriga mått kommer te sig. Inget som läckt ut än antar jag?
....den faller på avsaknad av ECS, dykare måste ha ECS annars får det va!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir intressant att se hur övriga mått kommer te sig. Inget som läckt ut än antar jag?
Nej, inga andra mått läckta vad jag sett men lär bli bra storlek! Vaaa, är det ingen ECS på den?Blir intressant att se hur övriga mått kommer te sig. Inget som läckt ut än antar jag?
....den faller på avsaknad av ECS, dykare måste ha ECS annars får det va!
Hade lite foto-session med brorsan @Rocketpon i helgen. Får säga att SKX013 sitter som en smäck på honom!
(Om någon undrar eller är nyfiken på tishan, dra ett PM till mig!)
Inte varje dag man startar veckan med inte bara en, utan två nya klockor!
Den ena en gåva, den andra är köpt!
Gilt givetvis!
Zelos Mako V3 Ti:
Glycine Combat Sub 39:
Fet font!Dricka kaffe ️
Do it. Dubbelpipa.Denna har suttit på ett tag nu:
Dags att byta till Combat Subben tror jag minsann!
Grymt! Lofi Gmt. Bara jackan som saknas!Schwarzkopf:ing!
Fan vad den gjorde sig fint i solenDenna har suttit på ett tag nu:
Dags att byta till Combat Subben tror jag minsann!
Du låter som min uris. Snyggt Jobb. Alltid kul att följa dina upptåg.Tyg under klockan är inte bra. Såg nåt smartwatchband på internetz och spann vidare på den idén.
Har inte sytt sen högstadiet så nu det är inte meningen att man ska granska hantverket, mer den superslimmade konstruktionen
FELDu låter som min uris. Snyggt Jobb. Alltid kul att följa dina upptåg.
Väldigt tjusigt (och händigt)! Meeeeeeen hur tänker du att den där konstruktionen ska rädda dig om en sprint pajat..?sLiTER pÅ bAKLoCkEt, ja!
Tack! Seriöst, fattar inte att jag inte kommit på det här innan. Säkert är det också, går haken upp sitter klockan fast ändå, likaså om nån sprint pajar...det enda är väl om alla tre saker händer samtidigt
Händigt nä, men tack!Väldigt tjusigt (och händigt)! Meeeeeeen hur tänker du att den där konstruktionen ska rädda dig om en sprint pajat..?
Inte med NATO, eftersom båda sprintarna håller samma band .Fast pajjar en sprint så drar väl klockan i backen hur som helst eller vad är det jag missar?
The watch steward och Luff watchstraps har precis den där uppbyggnaden på sina "minimal" modeller, men jag får erkänna att jag tycker du fått till en riktigt snygg finish med det ganska grova tyget! Den där skulle du lugnt kunna serietillverka och sälja. Fast kanske droppa den franska flaggan förstTyg under klockan är inte bra. Såg nåt smartwatchband på internetz och spann vidare på den idén.
Har inte sytt sen högstadiet så nu det är inte meningen att man ska granska hantverket, mer den superslimmade konstruktionen
Jag måste vara dum inuti huvudet för jag kan inte förstå hur den där skulle sitta kvar på armen om en sprint pajjar men menInte med NATO, eftersom båda sprintarna håller samma band .
Dum i huvet nr2 signar inJag måste vara dum inuti huvudet för jag kan inte förstå hur den där skulle sitta kvar på armen om en sprint pajjar men men
Dum i huvet nr2 signar in
Cyklar mycket och känner att det är gött att ha ett band som tar båda stiften ifall bandstiftsdjävulen skulle vara framme.Ansöker om medlemskap oxå
Jag håller med alla ovanstående talare, fattar inte heller hur det kan sitta kvar om bandstiftet pajar...Händigt nä, men tack!
Kolla igen och försök simulera. Haken kan inte åka igenom sprint-boett.