• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

The watch steward och Luff watchstraps har precis den där uppbyggnaden på sina "minimal" modeller, men jag får erkänna att jag tycker du fått till en riktigt snygg finish med det ganska grova tyget! Den där skulle du lugnt kunna serietillverka och sälja. Fast kanske droppa den franska flaggan först :)
Skit också, där rök mina patenplaner men det var väl för bra för att vara sant 😁
Kände inte till någon av dessa band, watch steward såg riktigt bra och genomtänkta ut 👌🏼

Haha, tog den sämsta tänkbara cnsskiten jag kunde hitta i lådan. Och vive la France på dig!

Jag har aldrig varit något stort fan av naton men hajjar nu att de måste vara magiska på något vis!

F1A6D9EF-740E-43D3-813F-7109E3DB0AC7.jpeg
Magsjuk dotter, affordable på nato hoppas på magi 🙏🏻

Skit också, där rök mina patenplaner men det var väl för bra för att vara sant 😁
Kände inte till någon av dessa band, watch steward såg riktigt bra och genomtänkta ut 👌🏼

Haha, tog den sämsta tänkbara cnsskiten jag kunde hitta i lådan. Och vive la France på dig!
Om man kan gå till vårdcentralen och få sytt fast en universal fästanordning på nedre delen (ovansidan) av underarmen 🤔

The watch stewards minimal är nog mina bandfavoriter. Gillar verkligen det där med att slippa tyg under klockan och ändå ha MN-bandskänslan. Väldigt sköna och flexibla är de också.
watchstewart_1.jpg

watchstewart_2.jpg

Ja det är de, MAAAAAGISKA, största fördelen är det extra lagret band under klockan.
Nu pudlades det ju men det hade verkligen varit magiskt om det funkade även utan bandet under.
Jag började på riktigt fundera på om jag blivit retarded på äldre dar men verkade klara mig den här gången också! Phuu

Godmorgon! Formex fick äran idag. Funderar på att byta till läderbandet under dagen, har inte ens monterat det sedan klockan införskaffades.
IMG20220510061232.jpg
Jäääkligt fina!👌 Funderar själv på att införskaffa en. Ser även riktigt smidiga ut. Vad har du för handled? Och är länken lika smidig att justera och demontera som deras promotion-video visar på deras hemsida? :)

Jäääkligt fina!👌 Funderar själv på att införskaffa en. Ser även riktigt smidiga ut. Vad har du för handled? Och är länken lika smidig att justera och demontera som deras promotion-video visar på deras hemsida? :)
Jag har ca 18,5cm handled och det här är 43mm-modellen :)
Ja, den har snabbsprintar för demontering av länken så det är mycket enkelt. Den lilla mikrojusteringen och också enkel att använda, men har "bara" två lägen.

Tillbaka
Topp