Det är väl fråga om före och efter? Före och efter min fru skaffade lurker-konto här…Stavas det inte: "Guilt" (undrar en som införskaffar objekt - i smyg)!
Edit: förlåt älskling jag ska klippa gräset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl fråga om före och efter? Före och efter min fru skaffade lurker-konto här…Stavas det inte: "Guilt" (undrar en som införskaffar objekt - i smyg)!
Eller så gör man som jag, gör slut.Det är väl fråga om före och efter? Före och efter min fru skaffade lurker-konto här…
Edit: förlåt älskling jag ska klippa gräset
Om man brakar på med sådant inlägg här så kanske man inte ska vara så jävla känslig att man måste skriva ut om traumat efter?Gott folk!
När jag gjorde det lilla misstaget att skriva mitt inlägg ett tio (eller tjugotal?) inlägg tillbaka och ens våga EN EN GÅNG ifrågasätta hur tråden är upplagd, ja, då insåg jag till slut hur märklig den här gemenskapen egentligen är. Det är ju rätt uppenbart att jag ställde en fråga för mycket, och flera av de som varit här väldigt länge gick igång och markerade. Jag har blivit kallad både det ena och det andra nu i kväll (Asperger? - Nej, jag har inte diagnosen. Tack för komplimangen ändå) Arga Emoticons från enskilda användare? - check på den! Beska kommentarer (fattar han ingenting?!) - check på den. Nu när jag skriver detta förväntar jag mig naturligtvis meddelanden som påpekar min dumhet och hur otroligt korkat mitt inlägg var.
En får bocka och buga och tacka för det chandobla bemötandet.
Till skillnad från många andra i denna digitala värld erkänner jag gärna att jag blev ledsen över bemötandet. Möjligheterna till missförstånd och tolkningar är oändliga. Allt vi skriver tolkas. Eller misstolkas. En klantig formulering, en felaktig fråga, ja, då händer det saker.
Inte första tråden han kliver in i och är dryg heller Antagligen ett trollkonto, alternativt väldigt dålig på det sociala.Om man brakar på med sådant inlägg här så kanske man inte ska vara så jävla känslig att man måste skriva ut om traumat efter?
Ser jättebra ut på bild. Jag köpte dock en Corniche ifjol för att ge bort men skillnaden i kvalitetskänsla mellan bilder och verklig produkt var lite brysk tyckte jag. Jag skulle vilja se och känna på denna innan jag slog till.Vet inte om denna varit uppe tidigare. Vad tycker ni om corniche senaste släpp?
- Case Size: 39 mm x 11 mm.
- Bezel: Polished stainless Steel
- Waterproof: 100 meters (10 ATM)
- Dial: Grande Bleu ceramic dial
- Crystal: Sapphire with dual anti-reflective coating
- Bracelet: Brushed and polished 316L stainless steel
- Clasp: Folding mechanism for ultimate comfort and ease-of-use
- Movement: Seiko NH35A Automatic.
- Pris 6595kr
Det fartyget kunde man ibland se på havets botten när man flög in mot Larnacas flygplats på 80 talet. Fartyget ligger på ett djup av 40 meter om jag inte minns fel. /Details och för er som missat den roliga anknytningen till varför den fått namnet Zenobia.
Fasen va coolt. Kul infoDet fartyget kunde man ibland se på havets botten när man flög in mot Larnacas flygplats på 80 talet. Fartyget ligger på ett djup av 40 meter om jag inte minns fel. /
Är märket R.I.P är vet du hur det ligger till med den saken? Sajten verkar öken iaf, men kanske säljs via andra kanaler eller nåtDetails och för er som missat den roliga anknytningen till varför den fått namnet Zenobia.
Sol å värme, vad snackar du om? Pissregn och stormbyar så man måste hålla i tupén ju...Geckotan myser i sol och värme!
Sjukt skönt Nato från Zuludiver!
Det va samma gäng.Är märket R.I.P är vet du hur det ligger till med den saken? Sajten verkar öken iaf, men kanske säljs via andra kanaler eller nåt
Tror det är/var samma gäng som gör Borealis
Tack broder, dina ord värmer som vanligt!Sol å värme, vad snackar du om? Pissregn och stormbyar så man måste hålla i tupén ju...
Snyggt matchat som vanligt
Det är ju i princip samma företag....Om någon undrar var Serica får sina gummin ifrån kan man sluta undra nu
En doft av Côte d’Azur ingen kan va sur
Aha, makes sense...det var nytt för migDet är ju i princip samma företag....
De där banden är grymt härliga.Om någon undrar var Serica får sina gummin ifrån kan man sluta undra nu
En doft av Côte d’Azur ingen kan va sur
Jepp, sober nyans på det vita också, benvit eller off white vad det nu kallasDe där banden är grymt härliga.
Maticen!Lilla mikroregnbågen nu i dessa mellotider.
Inte så att jag är progressiv och modern på något sett,
men jag kan leva med att andra är det.
Finns dubbletter av många färgar men det saknas indigo och violett som fick ersättas med vitt och svart. Det får väl symbolisera mig (och eventuella andra) daterade gubbar
Ja, riktigt snygg nyans tycker jag. Gillar egentligen kritvitt bättre men på det här bandet funkar det bra.Jepp, sober nyans på det vita också, benvit eller off white vad det nu kallas