Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den färgkombinationen är så jädra grym!Men för helv...
Har ni slutat hålla bronsdagen helig?
Blivit hedningar hela bunten?
Jaha, ensam är stark har man hört..
47mm lug-lug tycker jag inte låter så stort. Kommer passa som ett smäck! Köööööp, som man brukar säga här.Hej på er!
Har länge varit ute efter en svart klocka och har fått upp ögonen för dennaCA7047-86 Är det nån som haft en?
Är lite osäker på storleken, den är 41,5 med 47mm lug-lug och undrar om den kommer bli för stor på min lilla handled Har en willard spb153 som sitter bra dock.
Redan köpt den47mm lug-lug tycker jag inte låter så stort. Kommer passa som ett smäck! Köööööp, som man brukar säga här.
Underbar klocka ❤
Lite sliten skjorta... lägger ju pengarna på klockor
Hitta något i butiken till @Nicke75
Titta 4kr rabatt tom
Yema var intressant ja. Har sneglat på deras coke modell tidigare! 009 har jag en men tröttnat lite...Yema? SKX009? Geckota G-02?
HelstSka det vara en affor
Ska det vara affordable?
Intressant modell, tål att undersökas.Lorier Hyperion kanske? Finns med både gilt och silvervisare...
(snodd bild)
Skruvad krona ✔
Mjo men riskornslänken är tveksam enligt min smak
Den där borde klara ett dopp i poolen helt klartHade inget gult inför sommaren så jag fick fylla på med 45 mm återhallsam elegans .
Bara ett par centimeter tjock och ett kvart kilo. Smidig är väl rätta ordet!
Rejäla skruvar i bandet. Slår Oris och Doxa på fingrarna alla dagar...
Siffror på utsidan av bezeln var nytt för mig.
Dom kan sina grejer dessa kineser.
Den var...sötHade inget gult inför sommaren så jag fick fylla på med 45 mm återhallsam elegans .
Den där borde klara ett dopp i poolen helt klart
Hade inget gult inför sommaren så jag fick fylla på med 45 mm återhallsam elegans .
Grym den där, en stenhård pjäs.Hade inget gult inför sommaren så jag fick fylla på med 45 mm återhallsam elegans .
Sjukt härlig profil! Kul länk med, lite udda
Vad heter modellen?
Jäklar så fet! Är det dessa som inte heller kostar jättemycket??Hade inget gult inför sommaren så jag fick fylla på med 45 mm återhallsam elegans .
Jäklar så fet! Är det dessa som inte heller kostar jättemycket??
@Rizzie Tack! Ja, den finns faktiskt i lager. Den "såldes" idag som test när jag fick support av Google att installera Ads tracking. Glömde återställa/häva köpet efter de var klara...Grymma bilder! Kommer A-11T komma in i lager igen?
Stavas det inte: "Guilt" (undrar en som införskaffar objekt - i smyg)!Lite gilt så här på eftermiddagen .
Nej, det du menar är en helt annan sak och betyder skuld.Stavas det inte: "Guilt" (undrar en som införskaffar objekt - i smyg)!