• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kronon fick haka på till jobbet, testar med gummi (kom det till användning @SpaceAce ) 🤓
3DA9A5C1-57A8-41BF-BAF3-6C9D26604217.jpeg

De blåa detaljerna syntes bra i solen…
A58DF6CF-6525-4FB7-AA05-76127928C389.jpeg

@v0n för att underlätta för oss i kön på din stora ZRC så ska nya 38-mm modellen finnas för preorder. Men jag hittar inte vart.

@MaBr har du koll på detta? ZRC instagram anger att 38 har preorder nu.

6527B0EA-AD83-44F6-91B5-32976E07251E.png
Letar som en galning, Verkar vara via Emile Leon iaf som är deras största ÅF men finner inget där heller 🤔

Letar som en galning, Verkar vara via Emile Leon iaf som är deras största ÅF men finner inget där heller 🤔
kan ju vara någon som varit för ivrig och gått ut för tidigt.

• Like
Reactions: v0n
Tips på klocka med pepsi färgsättning (ej nödvändigt GMT) som inte är oystercase Rolex homage?

Har haft en Squale pepsi GMT som var fin men för mycket homage. Tudor GMT är ett alternativ men kanske tråkigt som komplement till en annan Tudor. Tag Heuer Aquaracer pepsi GMT ser extremt billig ut på bilder.

Gott folk!

När jag gjorde det lilla misstaget att skriva mitt inlägg ett tio (eller tjugotal?) inlägg tillbaka och ens våga EN EN GÅNG ifrågasätta hur tråden är upplagd, ja, då insåg jag till slut hur märklig den här gemenskapen egentligen är. Det är ju rätt uppenbart att jag ställde en fråga för mycket, och flera av de som varit här väldigt länge gick igång och markerade. Jag har blivit kallad både det ena och det andra nu i kväll (Asperger? - Nej, jag har inte diagnosen. Tack för komplimangen ändå) Arga Emoticons från enskilda användare? - check på den! Beska kommentarer (fattar han ingenting?!) - check på den. Nu när jag skriver detta förväntar jag mig naturligtvis meddelanden som påpekar min dumhet och hur otroligt korkat mitt inlägg var.

En får bocka och buga och tacka för det chandobla bemötandet.
Till skillnad från många andra i denna digitala värld erkänner jag gärna att jag blev ledsen över bemötandet. Möjligheterna till missförstånd och tolkningar är oändliga. Allt vi skriver tolkas. Eller misstolkas. En klantig formulering, en felaktig fråga, ja, då händer det saker.
Chandobla? :D

Bara skoja ;) Välkommen hit, hoppas att du ger tråden en ny chans :)

Tips på klocka med pepsi färgsättning (ej nödvändigt GMT) som inte är oystercase Rolex homage?

Har haft en Squale pepsi GMT som var fin men för mycket homage. Tudor GMT är ett alternativ men kanske tråkigt som komplement till en annan Tudor. Tag Heuer Aquaracer pepsi GMT ser extremt billig ut på bilder.
Yema? SKX009? Geckota G-02?

Senast ändrad:
Ska det vara en affor

Ska det vara affordable?

Lorier Hyperion kanske? Finns med både gilt och silvervisare...
(snodd bild)
Hyperionblog_mobile_wrist.jpg

Skruvad krona ✔

98272C2F-DB23-4B6C-A6DC-B169565536FF.jpeg

Kommer man undan med Blå / Orange? 🥰

Fick ett tips av @v0n att det vore lämpligt att posta några av mina Bertucci bilder här :) Enjoy!
bertucci-a2-t-americana copy.jpg
bertucci-a2-t-americana-1.jpg
Du glömde det viktigaste, sorry kanske postats i tråden innan ?

Och så lite shameless promotion - just nu 10% rabatt på Bertucci. Mer info här:
🙏

@Watchie Jag hade glömt ta bort "kommer snart" på svenska sidorna av sajten - tack för att du sa till!

Priserna är nu synliga på sajten och klockorna finns på lager.

Modello Uno U1 Classic
6.849,00 kr

Modello Tre U3 Classic
6.849,00 kr

Modello Quattro U4 Classic
5.589,00 kr

(ink moms och frakt...)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp