Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Letar som en galning, Verkar vara via Emile Leon iaf som är deras största ÅF men finner inget där heller
kan ju vara någon som varit för ivrig och gått ut för tidigt.Letar som en galning, Verkar vara via Emile Leon iaf som är deras största ÅF men finner inget där heller
Montres ZRC 1904 - Emile Leon Paris
Découvrez sur notre site et dans notre boutique sur Paris 8, notre sélection de Montres ZRC 1904 avec les collections Marine Nationale, Spirit, GF38 et GF3000. Distributeur Officielwww.emileleon.fr
Men det var ZRC som delade storyn… borde isf vara på G.kan ju vara någon som varit för ivrig och gått ut för tidigt.
Chandobla?Gott folk!
När jag gjorde det lilla misstaget att skriva mitt inlägg ett tio (eller tjugotal?) inlägg tillbaka och ens våga EN EN GÅNG ifrågasätta hur tråden är upplagd, ja, då insåg jag till slut hur märklig den här gemenskapen egentligen är. Det är ju rätt uppenbart att jag ställde en fråga för mycket, och flera av de som varit här väldigt länge gick igång och markerade. Jag har blivit kallad både det ena och det andra nu i kväll (Asperger? - Nej, jag har inte diagnosen. Tack för komplimangen ändå) Arga Emoticons från enskilda användare? - check på den! Beska kommentarer (fattar han ingenting?!) - check på den. Nu när jag skriver detta förväntar jag mig naturligtvis meddelanden som påpekar min dumhet och hur otroligt korkat mitt inlägg var.
En får bocka och buga och tacka för det chandobla bemötandet.
Till skillnad från många andra i denna digitala värld erkänner jag gärna att jag blev ledsen över bemötandet. Möjligheterna till missförstånd och tolkningar är oändliga. Allt vi skriver tolkas. Eller misstolkas. En klantig formulering, en felaktig fråga, ja, då händer det saker.
Yema? SKX009? Geckota G-02?Tips på klocka med pepsi färgsättning (ej nödvändigt GMT) som inte är oystercase Rolex homage?
Har haft en Squale pepsi GMT som var fin men för mycket homage. Tudor GMT är ett alternativ men kanske tråkigt som komplement till en annan Tudor. Tag Heuer Aquaracer pepsi GMT ser extremt billig ut på bilder.
Ska det vara affordable?Tips på klocka med pepsi färgsättning (ej nödvändigt GMT) som inte är oystercase Rolex homage?
Har haft en Squale pepsi GMT som var fin men för mycket homage. Tudor GMT är ett alternativ men kanske tråkigt som komplement till en annan Tudor. Tag Heuer Aquaracer pepsi GMT ser extremt billig ut på bilder.
Lorier Hyperion kanske? Finns med både gilt och silvervisare...Tips på klocka med pepsi färgsättning (ej nödvändigt GMT) som inte är oystercase Rolex homage?
Tips på klocka med pepsi färgsättning (ej nödvändigt GMT) som inte är oystercase Rolex homage?
Fin den! Märkligt att vi inte sett mer av den här på forumet
Verkligen, den står på min lista iaf!Fin den! Märkligt att vi inte se mer av den här på forumet
SericaVad är detta för skönhet?
Ser ju vääääldigt trevlig utDå kör vi Combat Sub 39 idag.
Är lite kluven över denna dock. Sjukt välbyggd och allmänt trevlig, men det är någonting som gör att det inte klickar helt 100.
Om jag känner din smak behöver du högre index på tavlanDå kör vi Combat Sub 39 idag.
Är lite kluven över denna dock. Sjukt välbyggd och allmänt trevlig, men det är någonting som gör att det inte klickar helt 100.
Jaaaa! Det är en grej, men samtidigt gillar jag att index och visare är borstade. Den ger en "varm" look.Om jag känner din smak behöver du högre index på tavlan
Den är trevlig, mycket trevlig. Kan vara en gnutta för liten för mina preferenser. Skulle säga att sweetspot på dykare är 40-41mm.Ser ju vääääldigt trevlig ut
Kan inte sluta tänka på en viss rutig halsduk som typ halva kontoret gick omkring med ett tag Rejäl bjässe det där eller hur var det?Uj, va jag gillar min parfymklocka
Samma här Nja, den är bara 40mm med 20 mellan luggarna.... Men den är 46mm med kronan och den väger 200g+ Den ser inte stor ut, men den känns på armen.Kan inte sluta tänka på en viss rutig halsduk som typ halva kontoret gick omkring med ett tag Rejäl bjässe det där eller hur var det?
Du glömde det viktigaste, sorry kanske postats i tråden innan ?
Galet bra bilder, hörde ryktas om att du även säljer Bertucci som verkar vara ett härligt litet amerikanskt märke med bussig prisbild!
Tack (innan ks rabatten då )@Watchie Jag hade glömt ta bort "kommer snart" på svenska sidorna av sajten - tack för att du sa till!
Priserna är nu synliga på sajten och klockorna finns på lager.
Modello Uno U1 Classic
6.849,00 kr
Modello Tre U3 Classic
6.849,00 kr
Modello Quattro U4 Classic
5.589,00 kr
(ink moms och frakt...)
Grymma bilder! Kommer A-11T komma in i lager igen?