Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan befria dig från klockan som ligger på bordet och skräpar.
En sån där blir mitt nästa köp! Jäklar så fin! Är du nöjd?Dagens andra kopp i väntan på hockey!
I sällskap av Zodiac Grandrally på Barton läder. Ett synnerligen affordable och trevligt ur.
HaGoHelg!![]()
Just ja, vad hände med den egentligen...? Har för mig det talades om februari.Införskaffade denna medans jag väntar på leverans av en Tusenö Shellback.
![]()
Just ja, vad hände med den egentligen...? Har för mig det talades om februari.
Inte kattpiss den där heller, najs![]()
Se där ja. Den som väntar på något gott osv...blir intressant att se hur den ter sig live så att sägaTror de hade lite logistikproblem i samband med pandemin, men nu är första batchen inspekterad och klar vad jag förstår, och om jag minns rätt börjar de leverera om 1 en till två veckor
Min klocka är förmodligen i batch nummer två, men jag hoppas den hinner dyka upp under semestern i alla fall![]()
Den där såg ju himla trevlig ut. Den får du gärna visa mer av!Införskaffade denna medans jag väntar på leverans av en Tusenö Shellback.
![]()
Väldigt rolig!Apelviken Art Träslöv
![]()
Sicken lördag va
![]()
Vad i helv... Antingen har jag tagit en öl för mycket eller så förstår jag inte vad ser. Har du klockan på ditt ben, vars fot är en hand?Sicken lördag va
![]()
Först trodde jag det var din arm i ena byxbenet men den armbågen ser mer ut som en knäskål. Nu är du snäll och förklarar vad som händer här!Sicken lördag va
![]()
Vad i helv... Antingen har jag tagit en öl för mycket eller så förstår jag inte vad ser. Har du klockan på ditt ben, vars fot är en hand?
Först trodde jag det var din arm i ena byxbenet men den armbågen ser mer ut som en knäskål. Nu är du snäll och förklarar vad som händer här!![]()
Den där måste du visa upp oftare![]()
Där. Lördagkväll.
#allaärolika
Tack! Ska vi skaka fot..hand på det?#allaärolika
Självklart. Klockan är kvar. Ölen är hejdlöst slut.Den där måste du visa upp oftareklockan dvs, förstår att bärsen redan gjort sitt
![]()
Kan du inte bjuda på en ledtråd åtminstone? kan inte sova annars förstår du välTack! Ska vi skaka fot..hand på det?
Vad menar du? Jag ville bara klargöra att det dels är lördag och att jag har en fin klocka på..migKan du inte bjuda på en ledtråd åtminstone? kan inte sova annars förstår du väl![]()