Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa som finnsOm någon undrar var Serica får sina gummin ifrån kan man sluta undra nu
En doft av Côte d’Azur ingen kan va sur
![]()
Ja ja, klockan är en p-skiva då ja, smartSådärja!
Jag har en parkeringsklocka!
![]()
Dô, har du erfarenhet av dessa, de har ZRC i SverigeJa ja, klockan är en p-skiva då ja, smart![]()
Har mailat några ggr utan att få svar...inte så seriöst i min värld iafDô, har du erfarenhet av dessa, de har ZRC i Sverige
![]()
Exquisite E-Shop of Luxury Watch Brands and Watch Accessories | Showroom W | Sweden
Showroom W's E-Shop Sweden. Selection of prestigious watch brands. Pequignet, ZRC, Swiss Kubik, Meistersinger, Utinam..www.showroomwenngarn.com
Tack, det räcker såHar mailat några ggr utan att få svar...inte så seriöst i min värld iaf
Svar nej, men fråga runt iYema tråden…eller i denna, finns några fans även i denna tråd tror jag…Märket klingar verkligen kvalité och dem har väldigt fina klockor har du själv ägt någon klocka från YEMA?
Snyggt!Havet ❤
![]()
![]()
![]()
Snabb fråga, stötte på en av dina poster i MN-tråden. Finns det något sätt att trä de band som såldes här på forumet utan att få fyrdubbelt vid haken?Snyggt!Räckte det med expanderlänkarna för att få den över våtdräkten eller finns det någon mer dykförlängning på den?
Tänker du på original-MN? Vet inte i så fall, har bara testat det sättet. Har aldrig gillat hur de banden sitter, det känns som att klockan riskerar att ramla av.Snabb fråga, stötte på en av dina poster i MN-tråden. Finns det något sätt att trä de band som såldes här på forumet utan att få fyrdubbelt vid haken?
Gillar dom där men finns ju inte inom EURiktigt bra pris på nya DEEP BLUE "speedograph". Lite åt det större hållet med 44 mm och en tjocklek på 15 mm.
$199.99
- Sellita Sw 200 Automatic Movement
- Sapphire Crystal, AR coated - Scratch resistant
- 120 click Unidirectional Bezel
- 26 Jewels With Deep Blue Rotor Logo
- 1000FT/300M Water resistant
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Förstår hur du menar! Det är ett sånt här band men @SpaceAce och. @Nilas kom till undsättning. Fina människor här på forat!Tänker du på original-MN? Vet inte i så fall, har bara testat det sättet. Har aldrig gillat hur de banden sitter, det känns som att klockan riskerar att ramla av.![]()
nu är man trött alltså, gött! Det räckte bra med expanderingen. Bara 3mm dräkt iofs, tror man får sätta på en länkbit till om man ska ha tjockareSnyggt!Räckte det med expanderlänkarna för att få den över våtdräkten eller finns det någon mer dykförlängning på den?
Jo men 3mm gör rätt mycket. Ingen av varken Seikos, Sinns eller Doxas dykförlängningar går över min 3mm våtdräkt. Kan iofs bero på dragkedjan på ärmarna men så mycket extra tillför den inte tycker jagnu är man trött alltså, gött! Det räckte bra med expanderingen. Bara 3mm dräkt iofs, tror man får sätta på en länkbit till om man ska ha tjockare![]()
Ja, blev lite paff själv att det gick. Fjädrar ungefär 1cm på vardera sida, så det finns spelrum. Brukar inte gilla länk i vattnet, men den här får bli undantaget dåråJo men 3mm gör rätt mycket. Ingen av varken Seikos, Sinns eller Doxas dykförlängningar går över min 3mm våtdräkt. Kan iofs bero på dragkedjan på ärmarna men så mycket extra tillför den inte tycker jag
Dan Henry ser riktigt trevlig utKörde dubbelt idag! Nya grymt fina Dan Henry på vänster och Seiko Speedtimer på nytt vitt Hirsh-gummi på högern
![]()
![]()
Riktigt fin för priset! Tavlan har grym lyster, ändrar typ färg i olika ljus. Läderbandet som följde med var dock skräp. Plastigt och riktigt trökigt. Men för dryga 2k kan man inte ha för höga förväntningar.Dan Henry ser riktigt trevlig ut![]()
Jag gillar klockorna mycket men support och kvalitet lämnar mycket att önska... Kanske har skärpt sig dock sedan jag hade en, de fick ganska mycket kritik.Är de någon som har någon erfarenhet ifrån YEMA? har spanat in en av deras dykare som ser riktigt trevlig ut:
![]()