• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Mysig Breil/Heuer med ovanliga originallänken och bröstvårtetavla 😎

IMG_20220523_185246.jpg

Riktigt bra pris på nya DEEP BLUE "speedograph". Lite åt det större hållet med 44 mm och en tjocklek på 15 mm.
  • Sellita Sw 200 Automatic Movement
  • Sapphire Crystal, AR coated - Scratch resistant
  • 120 click Unidirectional Bezel
  • 26 Jewels With Deep Blue Rotor Logo
  • 1000FT/300M Water resistant
$199.99
speedograph-1000-collection-black-ceramic-bezel-yellow-checkered-dial-strap-26.png
speedograph-1000-collection-black-ceramic-bezel-yellow-checkered-dial-strap-49.png
speedograph-1000-collection-black-ceramic-bezel-white-checkered-dial-strap-41.png
speedograph-1000-collection-black-ceramic-bezel-white-checkered-dial-strap-38.png
speedograph-1000-collection-black-ceramic-bezel-black-yellow-checkered-dial-strap-41.png
speedograph-1000-collection-black-ceramic-bezel-dark-blue-checkered-dial-strap-45.png
DEEP BLUE Watches SPEEDOGRAPH 01.JPG.jpg
Gillar dom där men finns ju inte inom EU 🙄

Snyggt! 🤩 Räckte det med expanderlänkarna för att få den över våtdräkten eller finns det någon mer dykförlängning på den?
nu är man trött alltså, gött! Det räckte bra med expanderingen. Bara 3mm dräkt iofs, tror man får sätta på en länkbit till om man ska ha tjockare 🙂

nu är man trött alltså, gött! Det räckte bra med expanderingen. Bara 3mm dräkt iofs, tror man får sätta på en länkbit till om man ska ha tjockare 🙂
Jo men 3mm gör rätt mycket. Ingen av varken Seikos, Sinns eller Doxas dykförlängningar går över min 3mm våtdräkt. Kan iofs bero på dragkedjan på ärmarna men så mycket extra tillför den inte tycker jag

• Like
Reactions: v0n
Jo men 3mm gör rätt mycket. Ingen av varken Seikos, Sinns eller Doxas dykförlängningar går över min 3mm våtdräkt. Kan iofs bero på dragkedjan på ärmarna men så mycket extra tillför den inte tycker jag
Ja, blev lite paff själv att det gick. Fjädrar ungefär 1cm på vardera sida, så det finns spelrum. Brukar inte gilla länk i vattnet, men den här får bli undantaget dårå 🤌🏼

Tillbaka
Topp