• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Halloj!
Tveksam över tidshållningen på de här klockorna.
De synkades i slutet av februari och sen har jag råkat glömma den (största lögnen i mitt klockliv) i klocklådan 🥴
Funderar på att byta band?
Det som sitter på är orginalbandet, en svag doft av sockeplast?
46896747-769B-4DD6-B1F2-02D83E16C370.jpeg

32495C74-79E0-4C82-A75F-0D22B3D5FFDC.jpeg

Fin jue!
Hade nyligen ”originalet” dock så det blev lite Meh över den där för mig 😕

Så jävla kinkig kille tydligen, antagligen bara en bling PRX som kan råda bot på det 🤣

Deep Blueklockan är för övrigt nedpackad igen och redo att skickas 😝
Med tanke på löning imorgon så borde man ju verkligen göra en annons men orka… 😳
Haha du är fantastisk! 😂
Men när du har PRX så börjas det sneglas åt AP istället och sen..blir det dyrt 😅

Svårfotad Lorier idag. Förövrigt borde alla cykelvägar se ut så här😎
1653075352950.jpg
Folktomma? :)

Ny för dagen :D
Alpinisten har alltid funnits på måste-listan för mig, främst SARB017 som utgick. Priserna steg på den och tajmingen stämde inte med andra släpp och köp som var. Sen kom då ersättarna, och de fick väl blandade reaktioner. Skaffa gamla SARB eller nya gröna? De andra färgerna då var inte intressanta. Såg då på en rea i dagarna (4500kr), en brunaktig variant som kom ut rätt nyss som jag förstått det, och kände då att denna tilltalade mig mer än den nya gröna och faktiskt mer än SARB, så här är den nya keepern :D (tyvärr bara tråkigt inneljus med skitvädret som är)
20220524_183643.jpg
Big up till de som har brunt som favoritfärg! Förutom du vet jag bara brorsan. (Är det du, brorsan?)

Folktomma? :)

Big up till de som har brunt som favoritfärg! Förutom du vet jag bara brorsan. (Är det du, brorsan?)
Jag tror inte jag är det 😄. Jag är lite överraskad själv när jag tänker till, grön har alltid varit där uppe. Men om brun är gjort rätt blir det förjäkla stiligt. Beställde mig en mini eller baby-alpinist också med liknande färgsättning så jag kan alternera med det bruna 😆

Halloj!
Tveksam över tidshållningen på de här klockorna.
De synkades i slutet av februari och sen har jag råkat glömma den (största lögnen i mitt klockliv) i klocklådan 🥴
Funderar på att byta band?
Det som sitter på är orginalbandet, en svag doft av sockeplast?
46896747-769B-4DD6-B1F2-02D83E16C370.jpeg

32495C74-79E0-4C82-A75F-0D22B3D5FFDC.jpeg
Bilden på den där klockan kommer upp då jag söker på fylleköp i min ordbok😘.

RK-gummit har du väl i 19mm, passar ju till allt?
Såg den här bilden nånstans på föregångaren, färg är alltid kul till gråa å svarta tavlor 😎
S2Jnf9D.jpg
Det kritvita passar tyvärr dåligt till den klockan, har redan testat det. Ohh, turkost Isofrane! 🤤 Kanske skulle ta och beställa ett sånt men frågan är om det är det där nya mjuka hemska gummit eller om de fortfarande är den gamla sorten...

Tillbaka
Topp