Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tvek på om ett bandbyte förändrar något.Halloj!
Tveksam över tidshållningen på de här klockorna.
De synkades i slutet av februari och sen har jag råkat glömma den (största lögnen i mitt klockliv) i klocklådan
Funderar på att byta band?
Det som sitter på är orginalbandet, en svag doft av sockeplast?
![]()
![]()
Haha du är fantastisk!Fin jue!
Hade nyligen ”originalet” dock så det blev lite Meh över den där för mig
Så jävla kinkig kille tydligen, antagligen bara en bling PRX som kan råda bot på det
Deep Blueklockan är för övrigt nedpackad igen och redo att skickas
Med tanke på löning imorgon så borde man ju verkligen göra en annons men orka…![]()
Haft två PRX redan… men ingen i guld!Haha du är fantastisk!
Men när du har PRX så börjas det sneglas åt AP istället och sen..blir det dyrt![]()
Haft två PRX redan… men ingen i guld!![]()
Folktomma?Svårfotad Lorier idag. Förövrigt borde alla cykelvägar se ut så här
![]()
Big up till de som har brunt som favoritfärg! Förutom du vet jag bara brorsan. (Är det du, brorsan?)Ny för dagen
Alpinisten har alltid funnits på måste-listan för mig, främst SARB017 som utgick. Priserna steg på den och tajmingen stämde inte med andra släpp och köp som var. Sen kom då ersättarna, och de fick väl blandade reaktioner. Skaffa gamla SARB eller nya gröna? De andra färgerna då var inte intressanta. Såg då på en rea i dagarna (4500kr), en brunaktig variant som kom ut rätt nyss som jag förstått det, och kände då att denna tilltalade mig mer än den nya gröna och faktiskt mer än SARB, så här är den nya keepern(tyvärr bara tråkigt inneljus med skitvädret som är)
![]()
Jag tror inte jag är detFolktomma?
Big up till de som har brunt som favoritfärg! Förutom du vet jag bara brorsan. (Är det du, brorsan?)
Bilden på den där klockan kommer upp då jag söker på fylleköp i min ordbokHalloj!
Tveksam över tidshållningen på de här klockorna.
De synkades i slutet av februari och sen har jag råkat glömma den (största lögnen i mitt klockliv) i klocklådan
Funderar på att byta band?
Det som sitter på är orginalbandet, en svag doft av sockeplast?
![]()
![]()
19mm?Fortfarande löjligt nöjd med den här men behöver hitta ett bra gummi som passar den. Några tips?
![]()
Ja, tyvärr. Går rätt bra att trycka dit 20mm band om de inte är för stela.
RK-gummit har du väl i 19mm, passar ju till allt?Fortfarande löjligt nöjd med den här men behöver hitta ett bra gummi som passar den. Några tips?
![]()
Det kritvita passar tyvärr dåligt till den klockan, har redan testat det. Ohh, turkost Isofrane!RK-gummit har du väl i 19mm, passar ju till allt?
Såg den här bilden nånstans på föregångaren, färg är alltid kul till gråa å svarta tavlor
![]()
Testat sånt ZD? Annars ett mjukt vintage Tropic på 19mm.Ja, tyvärr. Går rätt bra att trycka dit 20mm band om de inte är för stela.
Ja, har ett sånt men det är så smalt så jag tycker att klockan sitter dåligt. Den är tyngre än den ser ut trots att den bara är 37mm. Det där är dock grymt bra på Doxa SUB 300! Vintage tropic är fint men jag dyker med mina klockor och skulle inte lita på ett sånt tyvärr.Testat sånt ZD? Annars ett mjukt vintage Tropic på 19mm.
![]()
Aaawwww!RK-gummit har du väl i 19mm, passar ju till allt?
Såg den här bilden nånstans på föregångaren, färg är alltid kul till gråa å svarta tavlor
![]()
Snzh nånting, jo såna hade man ett gäng![]()
Inte ofta det här gamla skrotet får handledstid. Ändock mysig för vad den är kan jag tycka. Hypen var ju stor när det begav sig.
KööööööpJag är lite sugen på en baltic aquascaphe eller möjligtvis en yema superman heritage. Vad tror ni?
du tänker baltic då eller?Kööööööp
Allt man funderar på i klockvägdu tänker baltic då eller?![]()