Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Storlek ?Lite grejer jag samlat på mig som inte kommer till någon nytta just nu, så heads up på dessa!
Har du nått i 22 med svart elr guld hårdvara - dra ett PM
![]()
22 + Barton i 24Storlek ?
Det behöver faktiskt inte vara krångligare än så
...på tal om ingenting, finns inte en chans att du har kvar Recco-bandet i lådan va?En liten "heads up" på dessa.
Affordable-delux i PM.
![]()
![]()
...på tal om ingenting, finns inte en chans att du har kvar Recco-bandet i lådan va?
Fast behöver du verkligen det när du har så många äventyrsklockor med massor av gadgets redan?Jo för tusan, visst är det kvar.
Det behöver jag ju när jag är ute på mina hardcore-skogsäventyr (skogspromenader).
Fast behöver du verkligen det när du har så många äventyrsklockor med massor av gadgets redan?![]()
Ja, svårt att toppa det bandet, inget snack!Det bandet är nog det mest äventyrliga i lådan för tillfället skulle jag tro.
What about the innehållFin låda
![]()
Kool! Egen design också? Det lilla facket för bandverktyg...Nästan nöjd
Hemgjord
![]()
TackKool! Egen design också? Det lilla facket för bandverktyg...![]()
Riktigt snyggBlivit lite av en helgfavorit, klatschig sommarfärg på gummit ✔
![]()
![]()
"Det finns inga genvägar fram till det perfekta ljudet, dårå."Stereobänken är färdigfixad
![]()
![]()
Vad gör du där nere? Missa inte Nimis om du/ni ändå är i närheten, roligare än att gå på pensionärsfik 100%Flickorna på skäret för nån timme sen...
![]()
![]()
"Det finns inga genvägar fram till det perfekta ljudet, dårå."
Snyggt jobbat kompis, här får du en partydänga direkt från hörlurarna som grannarna kommer ääälska
![]()
...närbesläktad gåva från bästa @MoHaha för topic
![]()
Vad gör du där nere? Missa inte Nimis om du/ni ändå är i närheten, roligare än att gå på pensionärsfik 100%![]()