• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag vet inte riktigt.. men visualiserade mig något knubbigare. Förstår vad du menar med funktion före design och det har du förvisso rätt i, det är ballt. Men ur ett designperspektiv gillar jag det inte alls. Har jag sagt att jag inte är en dykare? 😅

De har helt klart lyckats göra något eget och det ska de ha cred för. Hoppas nästa släpp faller mig mer i smaken 🤷🏼‍♂️
Hänger med på hur du menar 👍🏼
Kan bero på att jag hade noll förväntningar kanske, visste inte ens att den var på g. Är väldigt nära en beställning, har frågat om den går att få utan datum (hänger på den lilla detaljen). Önsketänkande, eller vad tror du/ni?

Too much? Japp!

20220527_183650.jpg

Testar orange. Tror detta kan bli kul sommarklocka :).

20220527_191213.jpg

Testa vitt gummi 🤌

Magisk kväll när molnen svepte fram som i en Hayao Miyazaki-film. Inte en människa i skogen men kanske inte helt oväntat en fredagskväll. 😊
PSX_20220527_213218.jpg
PSX_20220527_213333.jpg
Du har verkligen en fantastiskt fin samling helt i min smak. Jag tror inte att du har en enda klocka som inte får det rinna lite i mungipan. Frågan är om du ska vrida om kniven med en SOTC? :banghead:;)

Edit: jag väntar för övrigt på min deepstar 2 som kanske kommer någon gång. Det är heeelt omöjligt att få kontakt med dem. De svarar helt enkelt inte hur jag än försöker kontakta dem.

Du har verkligen en fantastiskt fin samling helt i min smak. Jag tror inte att du har en enda klocka som inte får det rinna lite i mungipan. Frågan är om du ska vrida om kniven med en SOTC? :banghead:;)

Edit: jag väntar för övrigt på min deepstar 2 som kanske kommer någon gång. Det är heeelt omöjligt att få kontakt med dem. De svarar helt enkelt inte hur jag än försöker kontakta dem.
Tack ska du ha! 😊 Ska se vad jag kan göra men det ska vi väl kunna ordna någon dag. 😁

De har inte svarat på min förfrågan om Isofrane-band som jag skickade för några dagar sen heller så man kan undra vad de sysslar med. Jäkligt irriterande. När skickade du till dem?

Tack ska du ha! 😊 Ska se vad jag kan göra men det ska vi väl kunna ordna någon dag. 😁

De har inte svarat på min förfrågan om Isofrane-band som jag skickade för några dagar sen heller så man kan undra vad de sysslar med. Jäkligt irriterande. När skickade du till dem?
Jag har försökt ett par gånger under den senaste månaden men tystnaden är total. :(

Jag gillar Clemencen - hade inte sett den förut. Fast £479 och sen moms och annat otäckt ovanpå det känns lite dyrt med tanke på Miyota verket. Iofs är det väl i samma pristerritorium som BAltic Aquascaphe och den kör också Miyota. Den skulle kanske kunna vara ett alternativ:
https%3A%2F%2Fcdn.shopify.com%2Fs%2Ffiles%2F1%2F0012%2F9299%2F2583%2Fproducts%2FBaltic_Packshot_Shopify_Face_Aquascaphe_BlackCream_BOR.png%3Fv%3D1629793202

HTD Aquatic har liknande stuk, pris och spec:

htd_aquatic_1.jpg
Baltic är ju riktigt snygga, men ja, det drar ju iväg lite då 😅

HTD var nya för mig, vore ju fantastiskt om de skulle komma med lite mer färg på tavlan. Är tillagd i bevakningslistan. Tackar tackar 🤠

Baltic är ju riktigt snygga, men ja, det drar ju iväg lite då 😅

HTD var nya för mig, vore ju fantastiskt om de skulle komma med lite mer färg på tavlan. Är tillagd i bevakningslistan. Tackar tackar 🤠
Jag postade en Mido igår som jag tänkte sälja. Den kanske kan vara nåt? Eller letar du bara nytt?

Tillbaka
Topp