• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Verkligen växlande väder idag. Men vattnet är hyfsat klart!
5F98BECE-A0D3-4479-B166-5B92E59E0AB7.jpeg
AB51DA9F-39E2-4702-AD04-D71E29C1806D.jpeg
Whaa, har du också fått blodad tand nu, kul!
OT måhända men den dräkten är så jäkla retrokool så hälften vore nog 🤙🏼

Nästan nöjd 😉
Hemgjord 👍
IMG_0991.jpg
Wow! Gillar facket för bandstiftsvektyget! Snyggt jobbat! Betsad Björk?
Whaa, har du också fått blodad tand nu, kul!
OT måhända men den dräkten är så jäkla retrokool så hälften vore nog 🤙🏼
Uja, bara snorklat med dräkt så det är verkligen nybörjartag. På dräktandet. Snorklat har jag alltid gjort. Gillar tångräkor bättre än människor när allt kommer kring. 😆❤️ kör vegetarisk pasta vongole på tång ikväll. Det bästa jag ätit på länge. Sauvignon Blanc till det och helgen är fulländad. 👌
97F55221-31B4-46EE-83DB-C3011553B84F.png
AC84501E-ADDD-482A-9812-E971B78EB7B3.jpeg

Senast ändrad:
Uja, bara snorklat med dräkt så det är verkligen nybörjartag. På dräktandet. Snorklat har jag alltid gjort. Gillar tångräkor bättre än människor när allt kommer kring. 😆❤️ kör vegetarisk pasta vongole på tång ikväll. Det bästa jag ätit på länge. Sauvignon Blanc till det och helgen är fulländad. 👌
Man vänjer sig snabbt med nya prylar tycker jag. Har själv helt snöat in på fridykning/apnea, längre fenor osv...utmanande men roligt!
Räkor är fan bäst, tång är äckligt men är djupt imponerad av dina Bear Grylls-takter 🤩
Hur många grader i vattnet?
jag är för korkad för att tänka på sånt, 25 kanske. Nere i dina trakter då?
Från arkivet 🤧
PAj8tNu.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp