Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kollar Tissot prx-videos på youtube och försöker bestämma mig. HmGod kväll! Vad kollar vi på?
![]()
Lite sent kanske, men tack för bra bilder framförallt föredömligt med bilder från alla sidor.Några snabbainnan nedpackning och semestertripp söderut för lite omvårdnad.
Serica 5303
![]()
![]()
![]()
![]()
Ingen orsakLite sent kanske, men tack för bra bilder framförallt föredömligt med bilder från alla sidor.
också förlåt för att jag kanske ökar ångesten att den är på lång-spa...
Simhall var väl att ta i men såg galet mysigt ut! Hyrbil kanske kan vara värt det för att få den avbockad från bucketlisten?Lyssnar på Tour de France plattan och funderar över hur jag på bästa och billigaste sätt skall kunna ta mig till denna simhall på södra delen av landet
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja det gör du rätt i! Hur går tankarna så här en dag senare, värt väntan osv osv...och den är väl svart, eller?Måste ju bjuda på en till bara..
![]()
Well.. väntan suger ju liksom alltid.. Men olika recensioner man läst och sett på utube mm under väntetiden har bara spätt på känslan av att den nog blir en hit! Och nu ett dygn senare.. kan jag bara hålla med! Riktigt snygg! Finishen riktigt bra och att de lyckats se till att allt de vita är samma vit.. imponerande! Kommer nog även se väldigt bra ut på ett vitt tropic t ex. Det blå skiftar från blått till nästan svart beroende på hur ljuset träffar den. Sandwich dial med riklig lume, och snyggt inramat datumfönster. Genomtänkt!Ja det gör du rätt i! Hur går tankarna så här en dag senare, värt väntan osv osv...och den är väl svart, eller?![]()
Snyggt, tänker att du har tidigare modeller också så du om någon borde veta vad du snackar omWell.. väntan suger ju liksom alltid.. Men olika recensioner man läst och sett på utube mm under väntetiden har bara spätt på känslan av att den nog blir en hit! Och nu ett dygn senare.. kan jag bara hålla med! Riktigt snygg! Finishen riktigt bra och att de lyckats se till att allt de vita är samma vit.. imponerande! Kommer nog även se väldigt bra ut på ett vitt tropic t ex. Det blå skiftar från blått till nästan svart beroende på hur ljuset träffar den. Sandwich dial med riklig lume, och snyggt inramat datumfönster. Genomtänkt!
Ehh... den är blå f ö..![]()
![]()
Hade ju bråttom o få på klockan igår, så jag hann inte justera länken utan satte på gummit direkt.Snyggt, tänker att du har tidigare modeller också så du om någon borde veta vad du snackar om
Länken som det surrats om en del på förhand är bra också?
Nice! Får man fråga hur du sålde? Och vad använde du för frakt?![]()
Jahapp, Dan Henryn såld till USA och pengarna påväg in påbörjas jakten på något nytt. micro, såklart!![]()
Enda modellen som är slutsåld, vad jag vet! Då blir det premium på priset också.![]()
Jahapp, Dan Henryn såld till USA och pengarna påväg in påbörjas jakten på något nytt. micro, såklart!![]()
Sålde via C24, dom ligger ute för så sjuka pengar så jag la mig en bit under det. Egentligen nöjd med klockan men för 5000kr kan man hitta annatNice! Får man fråga hur du sålde? Och vad använde du för frakt?
Härligt! Vad är siktet inställt på härnäst?![]()
Svarta 1939 är också slutsåld vill jag minnasEnda modellen som är slutsåld, vad jag vet! Då blir det premium på priset också.![]()
Oj! Jag kör inte med sikte så mycket. Skjuter från höften och kör mest med hagelHärligt! Vad är siktet inställt på härnäst?![]()
21mm tror jag det varJahapp, hade tydligen kört "Make offer" på en sån här och vunnit
Nåväl, den ska ha en länk. Vet nån om det är 20 eller 22 mm på den?
![]()
så är du hemmaPissig dag fick ett bra slut ändå, lovely kväll
![]()
![]()
![]()
Är du 10 år eller? tog badstegen med fötterna först såklart, älskar skyltar och reglerStryk över B så är du hemma![]()
Säker? Bäst jag köper 22 mm då, så jag har lite extra marginal21mm tror jag det vargrattis?
Jag har ingen aning, förlåtSäker? Bäst jag köper 22 mm då, så jag har lite extra marginal![]()