Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Farer Thurso halkade in igår.![]()
Startade bilen? Dubbelgrattis isfVeckans första nykomling. Nr 2 ska hämtas idag
![]()
Jajamensan! Hoppas på samma tur idag när nästa klocka ska hämtasStartade bilen? Dubbelgrattis isf
TrippelgrattisNämen hejsan!
![]()
Tackar! Denna har jag jagat ett bra tag så är otroligt glad att jag äntligen fått möjlighet att köpa enTrippelgrattis![]()
Dom är otroligt fina måste jag säga! Vart sugen på en jag med. Haha köp blommor och en trisslott så ska det nog gå bra.Tackar! Denna har jag jagat ett bra tag så är otroligt glad att jag äntligen fått möjlighet att köpa en
Nu ska jag bara lyckas sälja den där jäkla Sinn 104an också innan sambon kollar på kontot![]()
Oh, den var kool. Är det nån specialare? Tror inte jag sett den varianten innanTog just emot en leverans från Frankrike.
![]()
Där satt den!Nämen hejsan!
![]()
Helt jäkla fantastisk! Jag var orolig att jag skulle bli besviken efter att ha trånat så länge, men den överträffar mina redan högt ställda förväntningarDär satt den!Hur är första intrycket?
...också ett kul köp såklart!Helt jäkla fantastisk! Jag var orolig att jag skulle bli besviken efter att ha tränat så länge, men den överträffar mina redan högt ställda förväntningar![]()
Ja just i det här fallet kände jag mig hyfsat säker på vart du skulle stå...också ett kul köp såklart!
(vet du nog redan utan att jag behöver säga nåt)
Yes, det är en Horloscaphe NC 003 limited edition EOD.Oh, den var kool. Är det nån specialare? Tror inte jag sett den varianten innan
Kul köp!
Kul att höra!Helt jäkla fantastisk! Jag var orolig att jag skulle bli besviken efter att ha trånat så länge, men den överträffar mina redan högt ställda förväntningar![]()
Fransmän vet du välYes, det är en Horloscaphe NC 003 limited edition EOD.
Limiterad till 100st, 39x47mm, 11mm tjock quartz.
Säljs via hemlig länk och kod (!) hehe. Fattar inte varför riktigt? Bara att fråga dem via instagram så får du allt.
Jag tyckte den va rolig och stekhet för pengen![]()
Farer Thurso halkade in igår.![]()
God förmiddag trådisar!
![]()
Tog just emot en leverans från Frankrike.
![]()
Nämen hejsan!
![]()
Ja, likheterna med paneraj är slående nu när du säger detTema franskt som flörtat med Italienare (nåja, halvitalienare)