• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Squale
IMG_20220602_091659.jpg

Tackar! Denna har jag jagat ett bra tag så är otroligt glad att jag äntligen fått möjlighet att köpa en :)
Nu ska jag bara lyckas sälja den där jäkla Sinn 104an också innan sambon kollar på kontot 😬😂
Dom är otroligt fina måste jag säga! Vart sugen på en jag med. Haha köp blommor och en trisslott så ska det nog gå bra.

Oh, den var kool. Är det nån specialare? Tror inte jag sett den varianten innan🤌🏼
Kul köp!
Yes, det är en Horloscaphe NC 003 limited edition EOD.
Limiterad till 100st, 39x47mm, 11mm tjock quartz.
Säljs via hemlig länk och kod (!) hehe. Fattar inte riktigt varför? Bara att fråga dem via instagram så får du allt.

Jag tyckte den va rolig och stekhet för pengen 👍

Senast ändrad:
Helt jäkla fantastisk! Jag var orolig att jag skulle bli besviken efter att ha trånat så länge, men den överträffar mina redan högt ställda förväntningar 😍
Kul att höra! 😊 Blev inspirerad och fick slänga på mig min nu. Hade nog inte chansat när det gäller att bada badkar med ettåringen men du gör som du vill, det är din klocka. 🤷‍♂️ 😁

Yes, det är en Horloscaphe NC 003 limited edition EOD.
Limiterad till 100st, 39x47mm, 11mm tjock quartz.
Säljs via hemlig länk och kod (!) hehe. Fattar inte varför riktigt? Bara att fråga dem via instagram så får du allt.

Jag tyckte den va rolig och stekhet för pengen 👍
Fransmän vet du väl 🤪
Gillade den jättemycket och ska definitivt kolla upp, tack!

Tyckte även det var smålustigt att man flörtar med italienska referenser med tanke på fransmännens patriotism.

Tillbaka
Topp