Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt matchat med visare!Provar den nyanlända på tide-strap.
Helt ok det med
![]()
Sådär ja, sjukt bra tjockisNämen hejsan!
![]()
Du får tjata på @Björn Boett att han ska släppa deep blueHjälp önskas, jagar en billigare klocka med djupmätare? Enklare desto bättre, vill helst inte köpa dykdator för ändamålet då jag svårt för teknik
Aqualand går bort, låt säga 1k max.
Sneglat lite på gamla Swatch Scuba och diverse märken som har nåt dykläge med analog mätare som påminner om Aqualands men är helt vilse i djungeln...
![]()
![]()
![]()
Ja jäklars, hur såg den ut nu igen då? Hittade en med samma urverk som i varianterna jag länkade ovan, men det var inte den va?Du får tjata på @Björn Boett att han ska släppa deep blue![]()
Hjälp önskas, jagar en billigare klocka med djupmätare? Enklare desto bättre, vill helst inte köpa dykdator för ändamålet då jag svårt för teknik
Sneglat lite på gamla Swatch Scuba och diverse märken som har nåt dykläge med analog mätare som påminner om Aqualands men är helt vilse i djungeln...
![]()
![]()
En sån här kanske?Hjälp önskas, jagar en billigare klocka med djupmätare? Enklare desto bättre, vill helst inte köpa dykdator för ändamålet då jag svårt för teknik
![]()
![]()
![]()
Ojoj vad kul! Bjuder du på en profilbild från sidan?Tog just emot en leverans från Frankrike.
![]()
Enkel och bra, perfekt!
Har riktigt dålig koll på detta MrEnkel och bra, perfekt!
Har kollat på några rena djupmätare som iaf påminner om klockor men dessa är groteskt stora och fula. Kom igen nu, gnugga geniknölarna!
Japp, Helix. Svindyr och sällsynt som faen dessvärre, tack ändåEn sån här kanske?
![]()
Åh fan. Hade inte en aning om att dom var dyra och sällsynta. Kommer ihåg att jag provade en i Bangkok och att den då kostade under tusenlappen.Japp, Helix. Svindyr och sällsynt som faen dessvärre, tack ändå![]()
Ja jäklars, hur såg den ut nu igen då? Hittade en med samma urverk som i varianterna jag länkade ovan, men det var inte den va?
![]()
Kan du inte bara modda en Vostok med ett hål i sidan och någon sorts graf-pinne?Enkel och bra, perfekt!
Har kollat på några rena djupmätare som iaf påminner om klockor men dessa är groteskt stora och fula. Kom igen nu, gnugga geniknölarna!
1+1Kan du inte bara modda en Vostok med ett hål i sidan och någon sorts graf-pinne?
Jo, eller bara ta en sån där Totte länkade ovan i byxlinningenKan du inte bara modda en Vostok med ett hål i sidan och någon sorts graf-pinne?
En sån här då? Typ €80Jo, eller bara ta en sån där Totte länkade ovan i byxlinningen![]()
Exakt en sån har jag haft i kundkorgen men den är så jäkla stor så du anar inte, typ 60+ mm och 3 cm högEn sån här då? Typ €80
![]()
Edit: Så kan du köra dubbelpipigt för att det är nice! Schwarzkopf:ing it!
Då kan du lämna läsglasen hemmaExakt en sån har jag haft i kundkorgen men den är så jäkla stor så du anar inte, typ 60+ mm och 3 cm hög![]()
En Aqualung då?Exakt en sån har jag haft i kundkorgen men den är så jäkla stor så du anar inte, typ 60+ mm och 3 cm hög![]()
En Aqualung då?
![]()
![]()
Aqualung NS114137 60 m Depth Gauge Black | Diveinn
Get Aqualung NS114137 60 m in Black for 964.49 kr. Ideal for dive with fast delivery. Buy Depth gauges at Diveinn!www.tradeinn.com
Hittade inga mått, men den ser iof jävligt stor ut.
Alltid nåt som är fel men uppskattar verkligen tipsen buddy!
Tackar! Den känns grym efter ca10h på armen hehe.Ojoj vad kul! Bjuder du på en profilbild från sidan?
Köpsug deluxe!
Får man ställa sig i kö på den?
Letade lite på insta efter sidobilder. Riktigt fin klocka du hittat. Såg efter en stund att den tom har datum
![]()
![]()