• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Provar den nyanlända på tide-strap.
Helt ok det med 😃

IMG20220602173151__01__01.jpg

Hjälp önskas, jagar en billigare klocka med djupmätare? Enklare desto bättre, vill helst inte köpa dykdator för ändamålet då jag har svårt för teknik :bag:
Aqualand går bort, låt säga 1k max.
Sneglat lite på gamla Swatch Scuba och diverse märken som har nåt dykläge med analog mätare som påminner om Aqualands men är helt vilse i djungeln...
hFLlpGw.jpg

fGpgCqX.jpg

1ZL2slj.jpg

Senast ändrad:
Hjälp önskas, jagar en billigare klocka med djupmätare? Enklare desto bättre, vill helst inte köpa dykdator för ändamålet då jag svårt för teknik :bag:
Sneglat lite på gamla Swatch Scuba och diverse märken som har nåt dykläge med analog mätare som påminner om Aqualands men är helt vilse i djungeln...
hFLlpGw.jpg

fGpgCqX.jpg

1ZL2slj.jpg
Du får tjata på @Björn Boett att han ska släppa deep blue ;)

Hjälp önskas, jagar en billigare klocka med djupmätare? Enklare desto bättre, vill helst inte köpa dykdator för ändamålet då jag svårt för teknik :bag:
hFLlpGw.jpg

fGpgCqX.jpg
022uKXBuWKmj

🤷🏻‍♂️
Förlåt 😅

Klocka för topic 🤘🏻
IMG_20220513_171028_edit_1135335831697070.jpg

hFLlpGw.jpg

fGpgCqX.jpg

1ZL2slj.jpg
En sån här kanske?

timex-intelligent-quartz-depth-gauge-thermo-orange-46mm-01-1-.jpg

Nu har den kommit!
Fick även med deras band som jag inte alls fick att fastna…
Länken hade får små skruvar för att mina skruvmejslar skulle fixa det så fick bli ett annat tillfälligt gummiband…
7F5D21C0-4841-4773-862C-E0D04FC85E88.jpeg
FA552694-A56C-4480-B465-F3C3E68F4B5E.jpeg
749801C8-2190-4675-AC97-DC045ACEC30C.jpeg
A437601E-97D7-4E0E-9E20-32A99C8668B7.jpeg

Blev dock lite nojig om tavlan faktiskt inte är rak??!? Kan vara en synvilla men vad ser ni?

Senast ändrad:
En Aqualung då?

aqualung-ns114137-60-m.jpg

Hittade inga mått, men den ser iof jävligt stor ut.
Alltid nåt som är fel men uppskattar verkligen tipsen buddy! 🙏🏼
Aqualungen är större än Scubapron och rimmar tyvärr illa med fridykningen jag mestadels pysslar med.
(tänk en hal sjöjungfru som glider fram utan onödigt motstånd = v0n ).
Chris Benzen hade jag lätt kunna tänka mig men kostar som du säger onödigt mycket för vad den ska användas som...

Tillbaka
Topp