Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”Du rör inte Skorpan ditt vidunder, hör du det?! Du rör honom inte!!”Du får tjata på @Björn Boett att han ska släppa deep blue![]()
Släpp bongen nu och sälj den till mig sa jag, 1001 KR bjudet!”Du rör inte Skorpan ditt vidunder, hör du det?! Du rör honom inte!!”
Den sitter säkert. Tryckte du den nåt? Vem hade den före dig? Andar, finns de?
Skorpan
![]()
”Du rör inte Skorpan ditt vidunder, hör du det?! Du rör honom inte!!”
Den sitter säkert. Tryckte du den nåt? Vem hade den före dig? Andar, finns de?
Skorpan
![]()
Duuuuu…Släpp bongen nu och sälj den till mig sa jag, 1001 KR bjudet!
Mvh // Katla
Jocki gav mig precis hans kölapp, "varsågod den är du verkligen värd" sa han, hedersord!Duuuuu…
Jockiboy aka @Jockinho står till och med i kö.
(Ska inte sticka under stolen med att jag släpper den för 5k dock)
Magretten ligger kvar i samma låda. Marnault har jag förträngt, ville inte betala frakt/orkade inte skicka den till japanesien för att byta verk.Jocki gav mig precis hans kölapp, "varsågod den är du verkligen värd" sa han, hedersord!
Hur gick det med stackars Maggan förresten om man får fråga...och Marnault?
![]()
Aha, du knåpade ihop den själv alltså? Allt man behöver egentligen, snyggt och cleantNu är "oldschool vintage gubbklocka-projektet" färdigställt..
![]()
-36mm Explorer case
-California dial
-Dauphine-visare
-Bonklip-länk
Jag är nöjd, den blev som jag ville. Länken är för övrigt helt sinnessjukt skön! Inte alls omöjligt att det blir fler såna länkar till andra klockor i framtiden..
Ja, praktiskt klocka även om inte alla kan glida runt med stridsflygplan till vardags kanskeCitizen extra allt. Saknar djupmätare men kan räkna sina liter istället. Kul
![]()
Frågan är bara hur många klockor man vågar köpa om man redan vet hur saftig nästa elräkningen kommer bliJa, praktiskt klocka även om inte alla kan glida runt med stridsflygplan till vardags kanske
IDÈ : Vi behöver en komplikation som mäter elförbrukning!
Duuuuu…
Jockiboy aka @Jockinho står till och med i kö.
(Ska inte sticka under stolen med att jag släpper den för 5k dock)
Oj, tur att jag har både en Sinn 104 och en Mido ocean star tribute till saluUngefär så här kul är min samling just nu. Rena öknen på Köp&Sälj ju...
![]()
Allt sker inte på K&S, här finns det tex en Golden Eye tillgänglig.Ungefär så här kul är min samling just nu. Rena öknen på Köp&Sälj ju...
![]()
Ungefär så här kul är min samling just nu. Rena öknen på Köp&Sälj ju...
![]()
Riktigt cool. Är den också oljefylld?Förlåt, men jag lägger upp en till. Den va ju grym den här. Sommaren kan komma nu![]()
![]()
Klart roligaste CasiOaken vill jag påståHeads up på min Rubiks.
![]()
Tackar, jag kan bara hålla medRiktigt cool. Är den också oljefylld?
AbsolutKlart roligaste CasiOaken vill jag påstå![]()
Ja, måste bara få tid att skruva lite.kom den med länk också? bild?
Småmodifierat Sellita (SW280), exakt vad som är skillnaden vet jag inte.Var inte denna trevlig?
![]()
Combat Classic 40
With the landscape of watches getting crowded with the ever-growing competition, many strong players dominate the market to overshadow brands like Glycine. Nevertheless, Glycine continues to produce a wide array of compelling watches that hold their own. Established back in 1914, Glycine was...www.gnomonwatches.com
Vad är det för sorts urverk i dessa, någon som vet?