Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jodå, jag har något som vissa kanske skulle kunna beskriva som lume på visarna. Men ifall du laddar dem fullt och sedan råkar blinka, ja, då har du missat det. Branschens mest underlägsna lysmassa kanske?Har du lume på dina visare? Min saknar det och enligt timex ska det inte heller finnas men det ser ju ut som det ska va det![]()
Ser att du inte vågar köra Näcken fullt utBra lördag, sautan vad det gassar på fint nu
![]()
Byteslördag!PM osv
![]()
![]()
![]()
![]()
Det var bara vid fototillfälletSer att du inte vågar köra Näcken fullt ut![]()
Näcken bara växer och växer. Verkar som grymt mycket klocka för pengarna. Sjukt snygg!Bra lördag, sautan vad det gassar på fint nu
![]()
Jodå, jag har något som vissa kanske skulle kunna beskriva som lume på visarna. Men ifall du laddar dem fullt och sedan råkar blinka, ja, då har du missat det. Branschens mest underlägsna lysmassa kanske?![]()
Nej, jag ska inte ha någon sådan längre efter dagens fadäs…Hmm snart dags köpa prx i guld (?)![]()
Nej, jag ska inte ha någon sådan längre efter dagens fadäs…
Hämtade precis ut en sådan.
i 35mm
råkade visst beställa fel så nu är jag surgubbe och tänker inte köpa någon alls![]()
Blir så jävla trött på mig själv!Men antiklimax![]()
Det är grymt mycket klocka egentligen oavsett prisetNäcken bara växer och växer. Verkar som grymt mycket klocka för pengarna. Sjukt snygg!
Slänger in lite bytes eller nåt.
Allt du behöver inför sommaren, vitt, blått, grön och gult. Matchar med andra ord alla normalt förekommande modeller av Spedoos
![]()
Timex är trevligtKör vidare med Timex. För jäkla bekväm på Barton canvas.
![]()
Själv har jag 2 färgade spedosSlänger in lite bytes eller nåt.
Allt du behöver inför sommaren, vitt, blått, grön och gult. Matchar med andra ord alla normalt förekommande modeller av Spedoos
![]()