• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

CECFF7FB-A590-4367-8F38-AE7062DEFF33.jpeg

Trevlig lördag!
Headsup. Byteslördag är bästa lördag!

Har du lume på dina visare? Min saknar det och enligt timex ska det inte heller finnas men det ser ju ut som det ska va det 😅
Jodå, jag har något som vissa kanske skulle kunna beskriva som lume på visarna. Men ifall du laddar dem fullt och sedan råkar blinka, ja, då har du missat det. Branschens mest underlägsna lysmassa kanske? 😂

Jodå, jag har något som vissa kanske skulle kunna beskriva som lume på visarna. Men ifall du laddar dem fullt och sedan råkar blinka, ja, då har du missat det. Branschens mest underlägsna lysmassa kanske? 😂
F46139D9-D7F2-47D4-BFA0-C07B48F902A3.jpeg

Haha jaja, kanske får leva med att ha ett måndagsexemplar av marknadens sämsta lume. Om det bara vart en Rolex hade den vart premium nu! Attans..

En Mido Ocean Star som blivit en högst oväntad favorit och som burits väldigt mycket i vår. Var rädd att 43 mm skulle kännas för stort och att jag skulle flippa den direkt, men den är så otroligt skön! En sådan där klocka som höjs minst tio snäpp när man tar den på sig jämfört med bilder man sett. Innan denna införskaffades höll jag personligen Certina (också Swatch Group) högst i kategorin "bang for buck", men nu ligger Mido överst på den listan. Väldigt mycket byggkvalitet och finish för pengarna.

IMG_20220604_190121_edit_162318543607522.jpg
IMG_20220604_190150_edit_162296659482525.jpg

Tillbaka
Topp