Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska jag sitta i bilen och lida så ska du HAHA (Nelson Muntz). Tur vi har klockor att fota, undrar vad andra icke-klockintresserade gör?Fick bli denna idag igen!
![]()
Jag tror de bara har tråkigt faktiskt.Ska jag sitta i bilen och lida så ska du HAHA (Nelson Muntz) Tur vi har klockor att fota, undrar vad andra icke-klockintresserade gör?
Älskar den där ZRC dinkan alltså! Måste prova en sån. Blir säkert fast direkt.Vill hem nuuu! Trevlig fredag på er
![]()
...lite dansant radiopop i örat så kanske tiden går lite snabbare
![]()
Tydlig, unik och snygg är tre ord jag skulle vilja säga om den klockan! Och "vill ha" förståsVill hem nuuu! Trevlig fredag på er
![]()
...lite dansant radiopop i örat så kanske tiden går lite snabbare
![]()
Ger mig inte, dags att kalla in kavalleriet dvs @roosterman ...vad har du?Hjälp önskas, jagar en billigare klocka med djupmätare? Enklare desto bättre, vill helst inte köpa dykdator för ändamålet då jag har svårt för teknik
Aqualand går bort, låt säga 1k max.
Sneglat lite på gamla Swatch Scuba och diverse märken som har nåt dykläge med analog mätare som påminner om Aqualands men är helt vilse i djungeln..
Den är ljuvlig, svår att prova nånstans bara...köpte min som grisen i säcken men ibland får man chansaÄlskar den där ZRC dinkan alltså! Måste prova en sån. Blir säkert fast direkt.
Ger mig inte, dags att kalla in kavalleriet dvs @roosterman ...vad har du?![]()
Så ja, nu börjar vi komma nånvart, tusen tack!![]()
Skulle nog säga QWN-Q1000 (Gulfmaster) eller GWF-D1000 ( Frogman)
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Froggen , dock inte den turkosa, kan du nog hitta för ca 4000 och uppåt. Såldes några av dom limiterade för ca 10k styck för ett tag sen.Så ja, nu börjar vi komma nånvart, tusen tack!
Nu misstänker jag att dessa kostar några pesos, men jag kan ta en sån här om du har en liggandes?...
![]()
...eller den var rätt okej också, 1000 spänn sa vi va?
![]()
Jeez, lika bra jag går och köper den dyraste dykdatorn jag kan finna dåFroggen , dock inte den turkosa, kan du nog hitta för ca 4000 och uppåt. Såldes några av dom limiterade för ca 10k styck för ett tag sen.
Det finns minst en turkos bland G-shocktrådtrådsgänget
Gulfen har jag inte superkoll på prisläget.. Har bara en GWN-(utan Q)1000 själv![]()
Kolla om du kan hitta en DW-6500 nånstans, den har också djupmätare. Men dom släpptes redan -94 så dom kanske inte går att finna längre..Jeez, lika bra jag går och köper den dyraste dykdatorn jag kan finna då
Skämt åsido, kände till att dessa låg lite väl högt i pris. Fortfarande i chock efter jag fick reda på vad @HSK s röd/orangea Groda listade på internetz
Inget budget deluxe under radarn som ingen känner till? Skiter i hur den ser ut, vill bara åt funktionen...
Den där bezelfunktionen är så sjukt onödig bara, den är ju helt oanvändbar vid deskdiving eller pastakokning...Preorder på Cristallo, ny dykare från Echo Neutra.
![]()
jag fattar inte skalan alls om det hjälper men använder aldrig den ändå så skitsammaDen där bezelfunktionen är så sjukt onödig bara, den är ju helt oanvändbar vid deskdiving eller pastakokning...
Grymmaste insertet rent estetiskt. Vid deskdiving och pasta så är det bara att köra med pilen eller på känsla!Den där bezelfunktionen är så sjukt onödig bara, den är ju helt oanvändbar vid deskdiving eller pastakokning...
Haha det säger du, men det är ju inte ens symmetriskt. Alla klocknördar ramlar ju som bekant omkull när det finns en datumruta kl 3 och förstör symmetrin. Hur ska det gå med den där???Grymmaste insertet rent estetiskt. Vid deskdiving och pasta så är det bara att köra med pilen eller på känsla!![]()
Haha det säger du, men det är ju inte ens symmetriskt. Alla klocknördar ramlar ju som bekant omkull när det finns en datumruta kl 3 och förstör symmetrin. Hur ska det gå med den där???
Jaja, jag kanske raljerar, men menar: köööp!