Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske skifta till en..ptja, Doxa?Dags att skifta innan jag försöker hitta nåt att äta i Bollnäs.
![]()
![]()
Preppar grill med en San Martin.
Trevlig söndag på er!![]()
Jävlar va du shoppat lossUt och käka middag för att fira en vän som fyller år. Då får aquadive vila och Sinn arbeta.
![]()
Jag hoppas det, har läst en hoper recensioner av den och den verkar levereraRega är bra grejer
Lorier här ikväll
![]()
Vilke ref har den här San Martin? Snygg!
![]()
![]()
Det här är en SN-086G som San Martin säger är version 2 av deras Seiko MM300 hommage.
Vilket är lite förvirrande eftersom SN-086G egentligen är en hommage på Seiko LX SNR029.
![]()
San Martin Männer Taucher uhr mm300 nh35 Luxus geschäft automatische mechanische Uhren Saphir Datum c3 super leuchtend 30bar reloj - AliExpress 1511
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Tack. Ser väldigt bra ut. Som det mesta från SM
Utbildningssektion har beslutat att publicera....... Saxat från E/N s hemsida gällande bezelskalan.jag fattar inte skalan alls om det hjälper men använder aldrig den ändå så skitsamma![]()
Japp, så långt var jag med men får inte riktigt ihop själva avläsningen av skalanUtbildningssektion har beslutat att publicera....... Saxat från E/N s hemsida gällande bezelskalan.
"The bezel shows, in the ceramic insert, the no-decompression times: thanks to this scale, the diver is able to know the remaining time at a given depth in order to make the ascent without having to stop to decompress."
Sugen men har ett par dykare redan och badar knappt på sommaren ens så. När jag badar använder jag Sinn UX av generationen som har specen "any reachable depth" för säkerhetsskullJapp, så långt var jag med men får inte riktigt ihop själva avläsningen av skalan
Nåväl, jag tackar utbildningssektionen och konstaterar att klockan ser spännande ut hursomhelst!
Slår du till?
Läste på uhrforum där några dykare(?) tyckte det var märkligt att bezeln isåfall gick att vrida då den utgick från när du började dyka.Japp, så långt var jag med men får inte riktigt ihop själva avläsningen av skalan
Nåväl, jag tackar utbildningssektionen och konstaterar att klockan ser spännande ut hursomhelst!
Slår du till?
Har handlat här några ggr, helt ok grejer men inget jätteutbud. Cousins kan nog eventuellt ha något också...Har någon tips på bra sida där man kan hitta lösa tavlor och sådant? Ickler säljer fina boetter löst anpassade efter ETA. Text denna som passar för ETA 2893-2.
![]()
Killgissar att man ställer in bezeln på aktuellt djup och att tolvmarkeringen då anger maximal dyktid?Japp, så långt var jag med men får inte riktigt ihop själva avläsningen av skalan
Slår du till?
Jo det är nog nånting däråt men tror jag nöjer mig med att klockan ser bra ut tills vidareKillgissar att man ställer in bezeln på aktuellt djup och att tolvmarkeringen då anger maximal dyktid?Förmodligen helt värdelös i fält då det finns många variabler men ger kanske ett hum om NDL.
Springa ett maraton kanske?![]()
Lördag då ja, vad ska en göra idag då?
Just det men fel stad tyvärr. Ska du springa?Springa ett maraton kanske?
Nä du, ska dock titta på 14.000 andraJust det men fel stad tyvärr. Ska du springa?
Nä det blir nog lekplatshäng och klocksurf, bokläsning i soffan. Köpsug på mikros har ökat nu när husunderhållet är klart för denna gång.
Har du lume på dina visare? Min saknar det och enligt timex ska det inte heller finnas men det ser ju ut som det ska va detKör vidare med Timex. För jäkla bekväm på Barton canvas.
![]()