AD för Boldr?Gissa vad som hänt?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AD för Boldr?Gissa vad som hänt?
![]()
Skarp bild! Snyggt!Kvällspromenad i gott sällskap.![]()
Yes, så är detAD för Boldr?![]()
Fasen vad trevligt! Gillar Boldr starkt. Lite bilder hade varit skojYes, så är detFörsta laddningen klockor anlände idag.
![]()
Blir lite knäsvag av denna ERC. Varken har/haft en eller ens tyckte de är tilltalande men denna. LE till 120 st.
![]()
![]()
Skojig länk också."Är det en Sub eller vad har du runt armen?" frågar en okänd person bakom mig i kaffekön.
"Jajamensan!" svarar jag och drar snabbt in klockan under skjortärmen och skyndar iväg samtidigt som jag tillägger "men ingen Rolex-Sub" så tyst att det knappt hörs.
![]()
Synd att bandet är 14 mm....
Ja, riktigt kul att jag fått möjligheten att sälja Boldr. Bilder kommer! Och även KS-rabatt inom kortFasen vad trevligt! Gillar Boldr starkt. Lite bilder hade varit skoj![]()
Ja, riktigt kul att jag fått möjligheten att sälja Boldr. Bilder kommer! Och även KS-rabatt inom kort![]()
Mumma, jag är sugen på en orange klocka, får se vad som dyker upp idag kl 14 först då bara.Detta kommer nog bli en rejäl hit!
“Introducing: The New Seiko 5 GMT Series — A Trio Of Must-Have Watches For Beginners And Veterans Alike” via @watchville
https://api.watchville.co/v2/posts/71570/click![]()
Vem är det som släpper nytt idag?Mumma, jag är sugen på en orange klocka, får se vad som dyker upp idag kl 14 först då bara.
Sericas nya variant på 5303 presenteras kl 14, ska komma i färg. Hopas på tavlan men det kan också vara bezel i 2-ton och kanske en gummistrap? Förtur för de som är på "listan" på den 1500 som producerats.Vem är det som släpper nytt idag?![]()
Är det annat än blå tavla äter jag upp min hatt...Sericas nya variant på 5303 presenteras kl 14, ska komma i färg. Hopas på tavlan men det kan också vara bezel i 2-ton och kanske en gummistrap? Förtur för de som är på "listan" på den 1500 som producerats.
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Jag tycker att 5k är lite styvt, men för 4k lär de nog sälja bra... För dem som får vara med på gruppköpet dvsDetta kommer nog bli en rejäl hit!
“Introducing: The New Seiko 5 GMT Series — A Trio Of Must-Have Watches For Beginners And Veterans Alike” via @watchville
https://api.watchville.co/v2/posts/71570/click![]()
Min första tanke också, Seiko Femma trots allt men finns säkerligen tillräckligt med fans/köpare så priset spelar säkerligen mindre roll...Jag tycker att 5k är lite styvt, men för 4k lär de nog sälja bra... För dem som får vara med på gruppköpet dvs![]()