• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Letade fram min annons och den var väl inte fullt så gigantisk som jag hade för mig. Men störigt tjock och inte minst plastkronan gjorde att den kändes billigare än de gamla Scuba.
Jag fattade nog inte riktigt förresten. Hur håller man redan på tiden om visarna är upptagna av djupet? Eller visar den bara djup om man fipplar med knappen? 🤔
Klatschig kulör på den du 👌🏼

Den visar antingen tid eller djupmätning om jag förstått det rätt, ja. Sitter nån sensor på baklocket som ska känna av vattentrycket. Har ingen aning om tillförlitligheten och lite därför jag blev nyfiken.

Klatschig kulör på den du 👌🏼

Den visar antingen tid eller djupmätning om jag förstått det rätt, ja. Sitter nån sensor på baklocket som ska känna av vattentrycket. Har ingen aning om tillförlitligheten och lite därför jag blev nyfiken.
Helt klart. Det är nog det attribut jag gillade mest med den. Får väl ersätta den med någon annan färgklick framöver. Kanske en knasig G-Shock eller liknande.

Ska jag gissa så har den nog rätt bra noggrannhet och tillförlitlighet. De måste väl fatta att folk kommer dyka med dem tänker jag. Men jag har ju aldrig läst på om modellen.

Några timmar till sen blir det Sweden Rock 🤘🏻
IMG_20220609_075202.jpg

Provar på ett traderafynd. Helt ok liten ”kinaklocka” med udda mått. 38mm med 22mm bandbredd. Flekto till förbannelse. Trots det gillar jag Nic & Mel’s designer med tung inspiration av 30-40-50 tal ( ? )

Satte på det enda 22mm band jag har här hemma. Ett saffiano från California straps.

E5C39D7F-DAA8-47B9-9927-C184C8E2101B.jpeg

Det verkar som att vi som redan köpt på preorder kan komma att få glada nyheter, ev redan i morgon avseende leveranstid 😃

Kryptisk kommentar på Insta där jag glatt uttryckte att det var långt till oktober.
Det vore ju magiskt! avbokade en av de två jag beställde idag iaf. Så nu är pengarna tillbaka in på kontot, och rätt klocka påväg. Förlora 500kr pga växelkurs men de skiter jag i. Superglad iaf!

Vad blev det för dig till slut? Var det en extra av misstag för att det var så snurrigt igår eller?
Ja exakt. Fanns bara destro i svart. Beställde den med tanken att vända tavlan så det blir en regular. Direkt när den va beställd fanns regular så jag beställde den och avbokade destron.
Slutet gott allting gott 🤩 672D4000-C911-4FB5-BF95-4918830C084E.jpeg

Lånad bild men den är ju så fet

Vi är och cyklar igenom det så kallade miljonprogrammet och drar lite bakhjul, mycket blickar, antagligen så tycker dom väl att jag är helt jävla dum i huvudet alt cool eller att cykeln är ball, väljer nog att tolka det som att jag är en riktigt cool kille men skulle tippa på det förstnämnda
3E6DED8D-2499-4755-B640-79038BA6DFAC.jpeg

Tillbaka
Topp